Åh åhhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

TbCp

Liva er lige kommet hjem fra dagpleje. Hun leger lidt med en dukke imens jeg sidder i køkkenet.
Så går hun ovenpå.

Pludselig kan jeg høre hende "Jeg klipper.... jeg klippe håret...."

OOOHHHH SHIT!!!!!

Kom pludselig i tanke om at jeg havde set der lå en saks på håndvasken på badeværelset.

Jeg så allerede for mig hvordan hun stod der med alle krøllerne på gulvet rundt omkring sig.

Jeg for op... eller ... ja så hurtigt det kan lade sig gøre når man kun kan tage et trin af gangen på trappen...

Ser hende lige drøne forbi mig ind i soveværelset og jeg humper efter...

HELDIGVIS!!!! Det var kun dukken der havde fået en studsning

Så tror jeg måske nok lige at vi husker at få lagt sakse væk....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

oo

yaks!!

Anmeld

11. maj 2010

Ida.

Annika har en enkelt gang præsteret at klippe en tot af sit hår....heldigvis var den ikke så stor og det var derfor ikke noget, der gjorde så meget...men pyha!!

Anmeld

11. maj 2010

anna-jonas

Griner............ja, det kunne da være endt i en skamklipning........

Anmeld

11. maj 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Annika har en enkelt gang præsteret at klippe en tot af sit hår....heldigvis var den ikke så stor og det var derfor ikke noget, der gjorde så meget...men pyha!!

Jeg tror det er noget de fleste forældre oplever på et eller andet tidspunkt... ved ihvertfald at både jeg og min lillebror har gjort det da vi var små

Anmeld

11. maj 2010

JustAnotherName

Hun er bare helt utrolig opfindsom, hende Liva.
Vildt at hun så lige gav sin "dukke-Lise" en ny frits. Hehe.

Min frygt, hvis Bianca i en lille alene-stund fik fat i en saks, ville nærmere være gået på, om spidsen af saksen nu kunne have ramt hende (eller Celina) i øjet, eller om hun havde klippet sig i fingeren eller lignende. Håret vokser såmænd ud igen....
Men øv, hvis man fandt dem helt korthåret i den ENE halvdel af hovedet, mens en skinger stolt stemme råber - "SE MIG MOR" 
....Og herhjemme ville det nok ikke være "dukke-Lise" som stod for skud  - Jeg er RET sikker på, at hun ville have fikset Celina lidt op, hvis hun havde muligheden for det.

Jeg har faktisk en saks liggende i puslebordet (inde bag skabslågen), og den KAN Bianca godt nå, hvis hun en dag fik ideen (selvom jeg næppe tror det - men man ved jo aldrig)
Hmm.... Måske den alligevel lige skal flyttes lidt højere op og udenfor børne-vidde 

Anmeld

11. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hahahaha fantastisk!!!! Hun er bare så skøn, den unge!!!!

Anmeld

12. maj 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Hun er bare helt utrolig opfindsom, hende Liva.
Vildt at hun så lige gav sin "dukke-Lise" en ny frits. Hehe.

Min frygt, hvis Bianca i en lille alene-stund fik fat i en saks, ville nærmere være gået på, om spidsen af saksen nu kunne have ramt hende (eller Celina) i øjet, eller om hun havde klippet sig i fingeren eller lignende. Håret vokser såmænd ud igen....
Men øv, hvis man fandt dem helt korthåret i den ENE halvdel af hovedet, mens en skinger stolt stemme råber - "SE MIG MOR" 
....Og herhjemme ville det nok ikke være "dukke-Lise" som stod for skud  - Jeg er RET sikker på, at hun ville have fikset Celina lidt op, hvis hun havde muligheden for det.

Jeg har faktisk en saks liggende i puslebordet (inde bag skabslågen), og den KAN Bianca godt nå, hvis hun en dag fik ideen (selvom jeg næppe tror det - men man ved jo aldrig)
Hmm.... Måske den alligevel lige skal flyttes lidt højere op og udenfor børne-vidde 

Det snakkede vi også om efterfølgende.
Det var en rigtig god frisørsaks så den var virkelig skarp... det kunne være gået helt galt

Men det gjorde det heldigvis ikke!

Det var så åndsvagt... Carsten havde brugt den aftenen før og så ladet den ligge på håndvasken.... Og jeg havde godt set den hver gang jeg gik på wc, men havde så alligvel bare ladet den ligge.... helt åndsvagt ...

Anmeld

12. maj 2010

TbCp

Rosa skriver:

Hahahaha fantastisk!!!! Hun er bare så skøn, den unge!!!!

Åhhh men jeg havde grædt snot hvis hun havde klippet sine krøller af

Anmeld

12. maj 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Liva er lige kommet hjem fra dagpleje. Hun leger lidt med en dukke imens jeg sidder i køkkenet.
Så går hun ovenpå.

Pludselig kan jeg høre hende "Jeg klipper.... jeg klippe håret...."

OOOHHHH SHIT!!!!!

Kom pludselig i tanke om at jeg havde set der lå en saks på håndvasken på badeværelset.

Jeg så allerede for mig hvordan hun stod der med alle krøllerne på gulvet rundt omkring sig.

Jeg for op... eller ... ja så hurtigt det kan lade sig gøre når man kun kan tage et trin af gangen på trappen...

Ser hende lige drøne forbi mig ind i soveværelset og jeg humper efter...

HELDIGVIS!!!! Det var kun dukken der havde fået en studsning

Så tror jeg måske nok lige at vi husker at få lagt sakse væk....

ha ha ha.... GODT det var dukken det gik ud over!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.