Hvor mange gange gik din slimprop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

Bare mig..

Min slimprop gik første gang i uge 34, tror jeg det var, og igår gik den igen.. Så min er altså gået 2 gange nu, men uden blod eller andet snask i..

Hvor mange gange gik din, og hvor langt tid gik der fra den sidste gik og til fødslen?

Marikka, 39+5, som er MEGA utålmodig nu! - Troede ikke jeg kunne blive sååå utålmodig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Kender alt til utålmodigheden...

Lidt af min slimprop gik da jeg var 37+2 også gik resten 6 timer før jeg fødte, da mine veer for alvor begyndte at ta til!

Anmeld

11. maj 2010

9510

min slimprop gik om morgenen omkring kl 8 hvor Oliver er født kl 00.43, og den gik kun 1 gang

Anmeld

11. maj 2010

Bare mig..

Jeg håber altså godt nok jeg gør kunsten efter så... For når den nu er røget hele to gange, så må det skisme da være fordi der er noget i gærde! ?

Anmeld

11. maj 2010

De3Guldklumper

1 gang gik den aftenen før jeg fødte min datter 39+1

2 gang gik den over 2 dage hvorefter jeg så gik i fødsel på 3.døgnet. og fødte min søn 39+3

Anmeld

11. maj 2010

smokin

~~M.Nielsen~~ skriver:

Min slimprop gik første gang i uge 34, tror jeg det var, og igår gik den igen.. Så min er altså gået 2 gange nu, men uden blod eller andet snask i..

Hvor mange gange gik din, og hvor langt tid gik der fra den sidste gik og til fødslen?

Marikka, 39+5, som er MEGA utålmodig nu! - Troede ikke jeg kunne blive sååå utålmodig!

det lyder da vildt at den kan gå flere gange, men jeg aner slet slet intet om det. Min veninde har født 4 børn og har kun set slimproppen med den sidste...

Anmeld

11. maj 2010

mortilfreja

Min gik onsdag formiddag og jeg fødte torsdag aften..

Held og lykke med fødslen som tydeligvis er lige op over nu slimproppen er gået og så for 2. gang

Kram

Anmeld

11. maj 2010

forår

Min gik kl 18 og jeg fødte dagen efter kl 16.00

Anmeld

11. maj 2010

MoarTNoah

~~M.Nielsen~~ skriver:

min slimprop gik den 21 december. og jeg blev sat igang den 20 januar 42+0...

Anmeld

11. maj 2010

Sophia

jeg har termin idag og har ikke set skyggen af slimprop endnu.. håber der sker noget snart!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.