polterabend??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger

Jeg skal jo giftes d 3 juli 2010, og ved at alle tøserne er ved at planlægge polterabend for mig... Ved det, fordi jeg selv har bestemt datoen. Er jo ikke "normalt" man selv ved det, men oven på alt det her med Mathias sygdoms forløb osv, så ville jeg gerne have lov til at bestemme lidt om hvornår det sku være, så vi kom så langt hen så muligt....

Er begyndt at spekulere på hvad de mon finder på at lave med mig....

Hvad lavede i på jeres polterabend??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

TbCp

Jeg var højgravid så det blev ikke til det vilde.
Men mine veninder, min mor og min søster troppede pludselig op hos mig en formiddag hvor de så tilberedte brunch, senere kom der en som gav mig zoneterapi.... fantastisk når man er lidt øm i kroppen Og bagefter healede hun mig.

Det var en rigtig hygelig og stille rolig formiddag.... perfekt når man går rundt med kæmpe mave... forøvrigt var jeg sygemeldt og måtte ikke lave noget vildt

Anmeld

11. maj 2010

L.J.L

Mine søstre og veninder kom og hentede mig på min bopæl og så tog vi ind og fik brunch i DGI byen og bagefter spillede vi bowling. Bagefter havde de arrangeret at der kom nogle cykeltaxaer og hentede os og kørte os til Nyhavn hvor vi så sejlede til Islands brygge og fik kaffe og kage på medbragte tæpper. Bagefter sejlede vi tilbage til Nyhavn hvor der stod cykeltaxaer og ventede, de kørte os ind til Fælledparken hvor vi grillede og hyggede i øsende regnvejr

Dejlig dag!

Anmeld

11. maj 2010

oo

absolut intet jeg undgik - heldigvis - polterabend OG kæmpe bryllup, vi tog til Ærø og blev gift og først et par dage senere fortalte vi venner og familie om begivenheden. det var det helt perfekte bryllup for os, et bryllup jeg har drømt om siden jeg var en meget ung pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.