Hjælp til eksamen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

326 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

incognito

Hej skønne tøser herinde. Jeg skal d. 2 eller 3 juni op i naturvidenskab. Mit emne er graviditet - og det er så her, I kunne være så fantastiske at få hjælp fra.

Jeg har brug for alt det jeg kan få.

• Billeder af gravide maver og skønne babyer, er noget jeg meget gerne vil have fat i, da jeg skal lave en planche til eksamen... og så er stedet her jo idéelt
  • Gode hjemmesider med diverse information om menstruation, befrugtning og selve graviditeten
  • Og ellers bare diverse andre ting, som er brugbare

Jeg takker på forhånd, og ser frem til at gøre mit projekt lidt mere personligt

MVH Jeanette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

mullesmith2

Hvis jeg var dig ville jeg få fat i politikens bog om graviditet. Og ellers kan du google graviditetskalender og så kommer der flere sider hvor du kan læse om hvad der sker i graviditeten uge for uge. Held og lykke med eksamen

Anmeld

11. maj 2010

incognito

mullesmith2 skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg få fat i politikens bog om graviditet. Og ellers kan du google graviditetskalender og så kommer der flere sider hvor du kan læse om hvad der sker i graviditeten uge for uge. Held og lykke med eksamen

Jeg har lånt alt hvad jeg kan på biblioteket, inklusiv den bog, så der er problemet ikke. Jeg kan godt fortælle, at jeg har følt mig dum, når jeg har slæbt 8-9 stk graviditetsbøger med hjem, puha

Og mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.