Sommerhuskage (incl. billeder) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.569 visninger
27 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

propogberta

Jeg har idag lavet en kage for min gamle veninde. De har renoveret hendes farmors sommerhus så hun ska overraskes i morgen med en kage. Sommerhuset er lavet ud fra et par billeder af huset så godt som det nu var muligt med evnerne .

Kagen er en skakternet kage af chokoladekage og drømmekage og huset er af drømmekage efter ønske fra min veninde .

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Patrick07

Wow den er flot... sig mig kan godt bestille en kage til barnedåb hos dig?? og hvad koster det evt...

Anmeld

11. maj 2010

smokin

Anja Dahl skriver:

Jeg har idag lavet en kage for min gamle veninde. De har renoveret hendes farmors sommerhus så hun ska overraskes i morgen med en kage. Sommerhuset er lavet ud fra et par billeder af huset så godt som det nu var muligt med evnerne .

Kagen er en skakternet kage af chokoladekage og drømmekage og huset er af drømmekage efter ønske fra min veninde .

min kæreste er meget interesseret i hvor godt sådan en flot kage smager!! Jeg svarer "den smager garanteret himmelsk"

Anmeld

11. maj 2010

propogberta

Patrick07 skriver:

Wow den er flot... sig mig kan godt bestille en kage til barnedåb hos dig?? og hvad koster det evt...

Tak!

Jeg sender dig lige en PB

Anmeld

11. maj 2010

propogberta

Zette skriver:

min kæreste er meget interesseret i hvor godt sådan en flot kage smager!! Jeg svarer "den smager garanteret himmelsk"

He he...jamen det er da heller ik meget ved at få serveret en flot kage som så smager rigtig dårligt så det er da en meget nærliggende tanke! Men jeg syns selv de er super gode og har heller aldrig hørt andet end meget rosende ord.

Anmeld

11. maj 2010

smokin

Anja Dahl skriver:

He he...jamen det er da heller ik meget ved at få serveret en flot kage som så smager rigtig dårligt så det er da en meget nærliggende tanke! Men jeg syns selv de er super gode og har heller aldrig hørt andet end meget rosende ord.

Nej, men jeg er nu sikker på at de smager himmelsk.

Anmeld

11. maj 2010

3rollinger

Waaaauw. Den bliver hun da vildt imponeret over.

Anmeld

11. maj 2010

Dot D

Anja Dahl skriver:

hvor er den bare flot, Anja.... Den kan hun kun blive glad for

Anmeld

11. maj 2010

propogberta

3rollinger skriver:

Waaaauw. Den bliver hun da vildt imponeret over.

Tak ! Det håber jeg da

Anmeld

11. maj 2010

propogberta

Dot D skriver:

hvor er den bare flot, Anja.... Den kan hun kun blive glad for

Tak tak...det håber jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.