Rigtig pæn Spisestue!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.965 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

Laulund87

Pænt, lyst og velholdt spisebord med stole. Sort betræk på stolene. Ca 5 år gammelt og købt i Biva.

1500 kr eller deromkring

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

4xGreve

Hvor skal det hentes??

Anmeld

11. maj 2010

Laulund87

WiitrioeN skriver:

Hvor skal det hentes??

I Randers

Anmeld

11. maj 2010

smokin

Laulund87 skriver:

Pænt, lyst og velholdt spisebord med stole. Sort betræk på stolene. Ca 5 år gammelt og købt i Biva.

1500 kr eller deromkring

hvad er nyprisen? Jeg tænker at man kan få et i hvidmalet træ som ligner det RET meget til 1499 i biva....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. maj 2010

Laulund87

Zette skriver:

hvad er nyprisen? Jeg tænker at man kan få et i hvidmalet træ som ligner det RET meget til 1499 i biva....

ja det ligner godt nok. Uden at være helt sikker mener jeg nyprisen var 3500-4000 kr. Jeg kigger på nye møbler og har set det sæt der og det er en helt anden kvalitet.

Jeg købte det af min svigermor af næsten nyt og jeg gav hende 2000 kr så jeg er ikke ude på at snyde nogen overhovedet

Anmeld

11. maj 2010

smokin

Laulund87 skriver:

ja det ligner godt nok. Uden at være helt sikker mener jeg nyprisen var 3500-4000 kr. Jeg kigger på nye møbler og har set det sæt der og det er en helt anden kvalitet.

Jeg købte det af min svigermor af næsten nyt og jeg gav hende 2000 kr så jeg er ikke ude på at snyde nogen overhovedet

nej det var slet heller ikke derfor jeg skrev det. Jeg tænkte bare at det lignede det utrolig meget. Jeg har jo hverken rørt ved det eller set det rigtigt Men kunne godt være det var en misforståelse?

Anmeld

11. maj 2010

Laulund87

Zette skriver:

nej det var slet heller ikke derfor jeg skrev det. Jeg tænkte bare at det lignede det utrolig meget. Jeg har jo hverken rørt ved det eller set det rigtigt Men kunne godt være det var en misforståelse?

okay bare i orden

Anmeld

11. maj 2010

Laulund87

Jeg skal af med det nu da jeg har købt nyt, så byd!

Anmeld

11. maj 2010

ønskebørn74

Laulund87 skriver:

1500 kr eller deromkring

Hvor stort er bordet??

Anmeld

11. maj 2010

Laulund87

ønskebarn74 skriver:

Hvor stort er bordet??

Det er 150 cm lang og 90 cm bred

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.