et lidt dumt spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

MoarTNoah

men ja, har altså aldrig vasket vinduer før, og nu da vi har boet i vores hus lidt over et år syns jeg det er på tide, så har været i netto og købe en kasse med alt udstyr til.. MEN, hvad skal jeg vaske dem i? har hørt nogen snakke om noget vand blandet med eddike, men altså.. aner ikke en skid om det...hehe..

så hjælp mig lige lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

lonemus

KatrineR skriver:

men ja, har altså aldrig vasket vinduer før, og nu da vi har boet i vores hus lidt over et år syns jeg det er på tide, så har været i netto og købe en kasse med alt udstyr til.. MEN, hvad skal jeg vaske dem i? har hørt nogen snakke om noget vand blandet med eddike, men altså.. aner ikke en skid om det...hehe..

så hjælp mig lige lidt

Jeg bruger sæbevand med en smule sprit i .)

Lone

Anmeld

11. maj 2010

C-Posey

Jeg bruger koldt vand og opvaskemiddel.... og det fungergere rigtig fint til mine vinduer...

Anmeld

11. maj 2010

MoarTNoah

lonemus skriver:

Jeg bruger sæbevand med en smule sprit i .)

Lone

Ligger ikke lige inde med andet sprut end jordbær-vodka - og er sikker på at det ikke giver det bedste resultat.. LOL

Anmeld

11. maj 2010

MoarTNoah

Camilla4573 skriver:

Jeg bruger koldt vand og opvaskemiddel.... og det fungergere rigtig fint til mine vinduer...

Må jeg lige prøve

Anmeld

11. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg bruger vand og opvaskemiddel, og så aviser til at pudse efter med. Evt. lidt glaspuds også hvis nødvendigt.

Vigtigt ikke at bruge for meget sæbe, så synes jeg det virker bedst.

Anmeld

11. maj 2010

ekzunz

Alexis skriver:

Jeg bruger vand og opvaskemiddel, og så aviser til at pudse efter med. Evt. lidt glaspuds også hvis nødvendigt.

Vigtigt ikke at bruge for meget sæbe, så synes jeg det virker bedst.

Det der med aviser er vist et levn fra dengang der var bly i tryksværten. Det har ingen effekt mere - siger hende den gamle med alle husrådene fra Adam&Sara (på P3 om formiddagen...)

Personligt ringer jeg efter en mand som kommer hver 6.-7. uge - det koster ca. 150 kr. pr.gang for alle vinduerne udvendigt....det' da billigt

Anmeld

11. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Znuzke skriver:

Det der med aviser er vist et levn fra dengang der var bly i tryksværten. Det har ingen effekt mere - siger hende den gamle med alle husrådene fra Adam&Sara (på P3 om formiddagen...)

Personligt ringer jeg efter en mand som kommer hver 6.-7. uge - det koster ca. 150 kr. pr.gang for alle vinduerne udvendigt....det' da billigt

Jeg synes nu aviserne gør et glimrende arbejde... Men det er vel en smags sag. 

Jeg kan godt lide at gøre arbejdet selv, så ved jeg hvad der er blevet gjort... Ja kontrolfreak... måske lidt. 

Anmeld

11. maj 2010

karina1980

altså før jeg valgte at betale mig ud af det brugte jeg ajax(det til gulv)vand og sprit og så husk ikke for meget sæbe og det virkede her.

ham der pudser mine vinduer bruger det samme, jeg vil langt hellere bruge tiden med ungerne end rende rundt i 3 timer og pudse de forban... bonde-vinduer vi har

Anmeld

11. maj 2010

Betteisen

Lunkent vand... en smule opvaskemidel og et skvæt eddike, det virker her...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.