Så måtte vi også en tur indenom sygehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
1 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

MariaJ

...bedst som jeg troede vi var næsten i mål og havde fået lille Johanna trygt til verden og med hjem uden komplikationer. Torsdag i sidste uge blev jeg dårlig med ondt i maven og feber og har været indlagt på det lokale sygehus fra i fredags til i går med infektion i livmoderen. IKKE sjovt, når alt man ønsker sig er at være hjemme og starte familielivet med sin lille nye baby  . Heldigvis fik jeg lov at komme hjem i går, og nu forsøger vi med en ny start på hjemmelivet . Nu skal jeg bare restituere mig nok til at jeg orker art skrive Johannas FB .

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Koen.

MariaJ skriver:

...bedst som jeg troede vi var næsten i mål og havde fået lille Johanna trygt til verden og med hjem uden komplikationer. Torsdag i sidste uge blev jeg dårlig med ondt i maven og feber og har været indlagt på det lokale sygehus fra i fredags til i går med infektion i livmoderen. IKKE sjovt, når alt man ønsker sig er at være hjemme og starte familielivet med sin lille nye baby  . Heldigvis fik jeg lov at komme hjem i går, og nu forsøger vi med en ny start på hjemmelivet . Nu skal jeg bare restituere mig nok til at jeg orker art skrive Johannas FB .

Maria

Nej nej nej dog Det var da en træls start, men godt du er oven på og kommet hjem

Ps. Glæder mig til FB (Skynd dig)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.