Barsel jubiii... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har lige snakket med vores kontorleder herinde. Hun har endelig fået fat i min overenskomst og det ER altså 8 uger før min barsel starter... Kanon. Så jeg skal ikke bruge ferie i starten af min barsel. Det er skønt.

SÅ jeg har 8 uger før, 26 uger med løn og så vidst 20 uger med dagpenge også 6 ugers ferie, så bliver det 52 uger ialt Kanon mand...

Jeg glæder mig rigtig meget til jeg skal være MOAR på fuldtid... Både for Frigg naturligvis, men også min dejlige store pige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Zafir skriver:

Jeg har lige snakket med vores kontorleder herinde. Hun har endelig fået fat i min overenskomst og det ER altså 8 uger før min barsel starter... Kanon. Så jeg skal ikke bruge ferie i starten af min barsel. Det er skønt.

SÅ jeg har 8 uger før, 26 uger med løn og så vidst 20 uger med dagpenge også 6 ugers ferie, så bliver det 52 uger ialt Kanon mand...

Jeg glæder mig rigtig meget til jeg skal være MOAR på fuldtid... Både for Frigg naturligvis, men også min dejlige store pige...

Whheeeehuuue, det er da bare skønt for dig! Kan godt forstå du er glad!

Anmeld

11. maj 2010

AWO

Nej, hvor skønt! Sikke en dejlig besked at få på sådan en kedelig tirsdag..

Passer det så med, at CSU holder sommerferielukket, eller?

Og hey, så behøver du kun være hjernelam i to måneder endnu..!

Anmeld

11. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anke skriver:

Nej, hvor skønt! Sikke en dejlig besked at få på sådan en kedelig tirsdag..

Passer det så med, at CSU holder sommerferielukket, eller?

Og hey, så behøver du kun være hjernelam i to måneder endnu..!

Ja, det passer med at de andre holder ferielukket, men IKT og SYN kan jo aldrig holde helt ferie, så normalt har vi delt os i vagt-ordning, fordi der skal være nogen, hvis der sker noget akut.

Men ja - så jeg skal ikke have vagt eller noget. Bare gå fra lige til sommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.