Whup Whup (lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

Anonym trådstarter

Er sgu i godt humør idag har været ved lægen og fortalt hvordan og hvorledes med at mig og manden prøver og blive gravide uden held og har prøvet i ca. 15 mdr. og mensen er så ureglmæssig som den overhovedt kan blive.
Det var en virkelig behagelig oplevelse (det skal lige siges at det er første gang jeg var hos min nye læge flyttede dertil pga. mn gamle var dårlig og følte mig ikke tryg og hun kørte kun på vores alder). Han var den sødeste læge jeg har oplevet fik virkelig kun nået got ud af det, han nævnte ikke nået om vi var unge eller at jeg var overvægtig, det kunne ikke være bedre.
Han spurgte lidt ind til os og sagde at han synes ikke vi skulle vente mere vi skulle da bare igang. Han bestilte tid på syghuset til min mand kunne få en sædprøve så der for vi snart brev fra.  Så gik han videre med mig og han ville lave en gynækolog undersøgelse, og der var ikke nået og komme efter, han skulle lige teste for klamydia da det var nået man forlangte, og han mærkede på min æggestokke og kiggede efter cyster, men det så bare fint ud.

Så aftalte vi at når jeg for min mens 1-4 dag næste gang skal jeg ringe ned og få tid til blodprøver og det skal jeg også på min 21. dag og så var der vist nået med en slags scanning. Jeg spurgte ham om hvad grunden til mine pletblødninger var, men det sagde han at hvis klamydia testen var normal, så var det ikke nået.

Ville lige dele det med jer det er en lettelse og være igang og have sådan en forstående og hjælpsom læge er bare fantastisk. Det er som om en klump faldt fra hjertet. Så mig og manden er glad for og være igang og ser frem til en forhåbentlig 2011 baby.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Patrick07

Super skønt med en positiv indlæg... Rigtig dejligt og høre det "kører" for jer.. Og alt mulig held og lykke i det vider forløb

Anmeld

11. maj 2010

lisbethita

Anonym skriver:

Er sgu i godt humør idag har været ved lægen og fortalt hvordan og hvorledes med at mig og manden prøver og blive gravide uden held og har prøvet i ca. 15 mdr. og mensen er så ureglmæssig som den overhovedt kan blive.
Det var en virkelig behagelig oplevelse (det skal lige siges at det er første gang jeg var hos min nye læge flyttede dertil pga. mn gamle var dårlig og følte mig ikke tryg og hun kørte kun på vores alder). Han var den sødeste læge jeg har oplevet fik virkelig kun nået got ud af det, han nævnte ikke nået om vi var unge eller at jeg var overvægtig, det kunne ikke være bedre.
Han spurgte lidt ind til os og sagde at han synes ikke vi skulle vente mere vi skulle da bare igang. Han bestilte tid på syghuset til min mand kunne få en sædprøve så der for vi snart brev fra.  Så gik han videre med mig og han ville lave en gynækolog undersøgelse, og der var ikke nået og komme efter, han skulle lige teste for klamydia da det var nået man forlangte, og han mærkede på min æggestokke og kiggede efter cyster, men det så bare fint ud.

Så aftalte vi at når jeg for min mens 1-4 dag næste gang skal jeg ringe ned og få tid til blodprøver og det skal jeg også på min 21. dag og så var der vist nået med en slags scanning. Jeg spurgte ham om hvad grunden til mine pletblødninger var, men det sagde han at hvis klamydia testen var normal, så var det ikke nået.

Ville lige dele det med jer det er en lettelse og være igang og have sådan en forstående og hjælpsom læge er bare fantastisk. Det er som om en klump faldt fra hjertet. Så mig og manden er glad for og være igang og ser frem til en forhåbentlig 2011 baby.

Ihhhhh.....krydser fingre, krydser fingre for jer !!! SUPER skønt med et positivt indlæg som dit!! ;-) Så er I jo klar til at "gå igang" :-)

Spændende 

Kram

Anmeld

11. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ej hvor skønt!!!

Dejligt med en læge der tager Jer seriøst Det er meget ofte et problem for unge mennesker der har problemer med at blive gravide...

Dejligt at I kan komme videre

Anmeld

11. maj 2010

Anonym trådstarter

Mange tak tøser. Mit humør er bare i MAX kan ikke vente med og kome igang. Så mens må gerne være kort for en gangs skyld.

Anmeld

19. maj 2010

Anonym trådstarter

Puhaa, nu er det 8 dage siden vi havde
været hos lægen osv. og jeg er allerede så
utålmodig som man kan være, jeg er kun
på dag 31 i min cyklus og da min mens er
meget uberegnelig, kan der sagtens gå
2 måneder endnu før den kommer o vi
kan komme igang.
Nå men jeg kom til og ringe til lægen for
og spørge om henvisningen til syghuset
så min kæreste kan få sin sæd testet er
kommet derhen. Og det var den, og hun
sagde der sagtens kunne gå nogle uger
endnu før han for brev med tid.

Er der nogen af jer der har prøvet det
og hvor længe gik der ved jer?

Anmeld

19. maj 2010

otlitrom

Anonym skriver:

Puhaa, nu er det 8 dage siden vi havde
været hos lægen osv. og jeg er allerede så
utålmodig som man kan være, jeg er kun
på dag 31 i min cyklus og da min mens er
meget uberegnelig, kan der sagtens gå
2 måneder endnu før den kommer o vi
kan komme igang.
Nå men jeg kom til og ringe til lægen for
og spørge om henvisningen til syghuset
så min kæreste kan få sin sæd testet er
kommet derhen. Og det var den, og hun
sagde der sagtens kunne gå nogle uger
endnu før han for brev med tid.

Er der nogen af jer der har prøvet det
og hvor længe gik der ved jer?

Jeg mener der gik ca 14 dage, efter snakken med lægen til han skulle aflevere prøve på sygehuset. Og derefter 8 dages venten på svar.

Håber ikke I skal vente for længe!

Anmeld

19. maj 2010

oo

Søren fik papirerne til sædprøven i hånden hos lægen ved første samtale og tog op på svendborg hospital nogle dage efter og lavede en sædprøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.