nu har jeg fået nok!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.343 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

Milka

... af at rende op og ned fra anden sal og ned i kælderen for at vaske og tørre tøj!! før i tiden, da pigerne kunne lægges kl. 18, kunne jeg lige nå at vaske to maskiner inden vaskeriet lukkede. men det kan ikke lade sig gøre mere da de kommer senere i seng, og som resultat har jeg bunker af vasketøj liggende.

men nu er det SLUT! jeg har lejet en vaskemaskine, som kommer i dag. det betyder desværre, at opvaskemaskinen skal væk, men det må jeg bare lære at leve med. ligeledes med at have tøj hængende til tørre indendøre, som jeg har været meget imod. i sommermånederne kan jeg jo bruge altanen.

ville bare dele denne uhyre interessante nyhed med jer. god vask, ladies

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

otlitrom

Bor selv på 2. sal, dog uden børn, men med mand der er storforbruger af tøj.. Så det lyder som en fantastisk ting!!

Træls at måtte ofre opvaskemaskinen, men jeg tror du bliver glad for det. På trods af at tøjet skal hænge inde, det er jeg nemlig heller ikke fan af. Men uden altan og 15 lejligheder om et lille tørrerum, så vænner man sig til det!

Så, Tillykke med dyret!!

Anmeld

11. maj 2010

oo

orkegorke jeg ville aldrig kunne leve med vaskeri igen efter jeg har fået min vaskemaskine (som også er lejet altså)!! det er så fantastisch bare lige at kunne smide det i og hive det ud og hænge det op...det lyder måske af ingenting, men man opdager hurtigt det er den virkelige kilde til lykke

Anmeld

11. maj 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ih tillykke,kan godt forstå dig.Jeg elsker også min vaskemaskine,og da vi bor i hus er det bare lækkert at kunne hænge det ud...det er altså ikke det samme at smide det i en tumbler

Anmeld

11. maj 2010

anna-jonas

Tillykke.............med den helt uundværlige husmor rekvisit. Så må opvasken ordnes i hånden.

Anmeld

11. maj 2010

TbCp

jeg kan godt huske dengang det stod på vaskekælder.... jeg synes det var megatræls selvom det kun var mig selv jeg skulle vaske for!

Tillykke 

Anmeld

11. maj 2010

Vinker

Hellere vaske servicen op i hånden end tøjet

Anmeld

11. maj 2010

Milka

iiih nu har de lige aflyst fordi montøren er blevet syg

men, må lige spørge jer, synes i ikke at tøjet bliver meget stift når det har hængetørret? eller er det her skyllemiddel kommer ind i billedet? har aldrig brugt skyllemiddel...

Anmeld

11. maj 2010

ooo

Tillykke med den helt igennem fantastiske beslutning.

Jeg har også en vaskemaskine i vores køkken, men heller ingen opvaskemaskine. Og det er bare en drøm at kunne vaske uden at skulle reservere tid, eller gøre det til et helt projekt.

Anmeld

11. maj 2010

Skouboe

Milka skriver:

iiih nu har de lige aflyst fordi montøren er blevet syg

men, må lige spørge jer, synes i ikke at tøjet bliver meget stift når det har hængetørret? eller er det her skyllemiddel kommer ind i billedet? har aldrig brugt skyllemiddel...

Lidt skyllemiddel eller eddike hjælper lidt på stivheden, men det bliver aldrig "tumbler-blødt" når det har hængetørret.

Jeg elsker så at tøjet er glat og lækkert når det har hængetørret, istedet for krøllet efter tørretumbleren. Jeg bruger stort set kun vores i en snæver vending - eller om vinteren...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.