øv min lille basse har astma.

både den stor af mine dreng på 9 år har været tit syg de første 4½-5 år nu har vi bassefyr her samme med ham min datter på 4½ har jeg set været syg 3 gange i sit liv og kun indlagt 4 timer ialthun er skam aldrig syg tobias har været indlagt 2 gang på bare de første 6 uger af hans lille liv. han har haft.Lungebetændesle og kolik(har kolik lidt i nu) var indlagt med ham med det da han var 4 uger gammel,.derefter 2 mellemørebetændelse.2 gange feberkramper og indlagt nu amatiskbromkitis og tit feber og en gang feber kramper og undersøgt med eeg... Er ikke så fedt men alle siger jeg tager det i stiv arm tro det hænger sammen med alt det jeg prøve med den stor på 9 år nu... han var kun 7 uger da han fik rs virus,11½ uge fik han brok operere.11 gange mellemørebetændelse på bare 10 mdr.lungebetændelse ialt 7 gang på 10 mdr og ialt fået lagt dræn i ørne 7 gang på 6½ år kun 10 mdr føste gang og indlagt samtid med stafilikokker og astmaanfald var hved af død igen som da han var 7 uger gammel med rs virusen..og skoldkopper som 3 år. efter han fik fejren mandler og prolypper da han var 5½ syg 2-3 gang og slap masken helt da han var 5½ år også... Så håber også hvis tobias forsætter det stoppe hve 5½ års aldren eller før... |
mvh henriette
Anmeld