Så er der "skønsang" igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. maj 2010

Bondepigen

Ja, så synger vores kære overbo igen... Startede kl. 24.00 og bliver som regel ved til kl. 2.00. Synes det er lidt underligt, når hun ved vi har en lille pige, som sover på dette tidspunkt..men ok, hun sover videre så det er egentlig ligegyldigt...

Glæder mig til at se hende i x-factor næste gang, for hun må da bestemt mene at hun synger godt, sådan som hun synger igennem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Vingummien

Er da godt med en lille vuggevise inden man sover

Anmeld

11. maj 2010

TbCp

Hihihi... hvad synger hun?

Jeg havde en gang en overbo, en gammel alkoholiker, som synes han skulle spille el-guitar eller hører høj musik døgnet rundt..

En aften stod han på sin altan kl midnat og spillede el-guitar

Anmeld

11. maj 2010

Dictes mor

Nej hvor underligt og lidt komisk også. Det er da et ret specielt tidspunkt at synge på, især når det er så højt, at naboerne kan høre det.

Anmeld

11. maj 2010

Milka

bondepigen skriver:

Ja, så synger vores kære overbo igen... Startede kl. 24.00 og bliver som regel ved til kl. 2.00. Synes det er lidt underligt, når hun ved vi har en lille pige, som sover på dette tidspunkt..men ok, hun sover videre så det er egentlig ligegyldigt...

Glæder mig til at se hende i x-factor næste gang, for hun må da bestemt mene at hun synger godt, sådan som hun synger igennem...

det lyder da belastende! her har vi en eller anden der spiller fløjte i timevis, men heldigvis ikke så sent. det kan da ikke være godt for nattesøvnen med al den skønsang – hvordan går det i øvrigt med det? altså søvnen

Anmeld

11. maj 2010

Barbamama

Det kan være det er en søster til den mest irriterende nabo jeg havde engang. Han startede med at høre musik klokken 3 om natten til klokken ca 9 og han hørte den samme sang igen og igen! Nogle sange hørte han kun de første 10 sekunder af igen og igen. Uhhh jeg kunne have slået ham ned!!!!

Anmeld

11. maj 2010

Bondepigen

suanne85 skriver:

Er da godt med en lille vuggevise inden man sover

Aarh, det ved jeg nu ikke rigtigt, falder bedre i søvn uden...

Anmeld

11. maj 2010

Bondepigen

TbCp skriver:

Hihihi... hvad synger hun?

Jeg havde en gang en overbo, en gammel alkoholiker, som synes han skulle spille el-guitar eller hører høj musik døgnet rundt..

En aften stod han på sin altan kl midnat og spillede el-guitar

Ja, det er nogle sære ideér folk får..

Jeg kan ikke høre ordene, og hun synger pivfalsk, så melodien kan jeg heller ikke altid gætte... men i hvert fald synger hun den mest skingre sang af alle...nemlig "I will always love you"

Anmeld

11. maj 2010

Bondepigen

Majastina skriver:

Nej hvor underligt og lidt komisk også. Det er da et ret specielt tidspunkt at synge på, især når det er så højt, at naboerne kan høre det.

Hihi, ja jeg ville i hvert fald være flov over at synge sådan igennem, når jeg ikke synger godt...

Men hun generer mig ikke, bare så længe Emma kan sove for hende, så rører det mig ikke så meget.  Undt. når hun synger rigtig meget igennem...

Anmeld

11. maj 2010

Bondepigen

Milka skriver:

det lyder da belastende! her har vi en eller anden der spiller fløjte i timevis, men heldigvis ikke så sent. det kan da ikke være godt for nattesøvnen med al den skønsang – hvordan går det i øvrigt med det? altså søvnen

Uuuh altså fløjtespillere, guitarister og "sangere" burde altså bo i eget hus med langt mellem naboerne..

Tør jo næsten ikke sige det, men det går faktisk rimelig godt efter at jeg sad på foldemadrassen udenfor den åbne dør 4 dage i rap til hun faldt i søvn. Nu behøver jeg ikke sidde der mere, og hun falder selv i søvn. Men der kan godt gå en time til 1½ før hun sover.... Så hun sover altså først kl. 20.00 20.30.

Hvordan går det med søvnen hos jer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.