Hvor køber man 'paraplyer' m.m.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.257 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. maj 2010

Mumto3

Hejsa,

Jeg skal snart holde fest, og efter middagen og kaffen skal der selvfølgelig være drinks! Men hvor køber man paraplyer, drinks sugerør osv?

Håber at der er nogen derude der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

FruHolm <3

paraplyer kan du finde i føtex ved fødselsdags artiklerne

kan ikke helt huske deres udvalg af sugerør men de har forskellige ting til det. hvis du ikke helt kan finde hvad du skal bruge er der noget spøg og skæmt / festartikkel butikker du kan kigge i nu ved jeg ikke lige hvor i landet du bor hehe så kan ikke sige om jeg ved noget i nærheden

Anmeld

10. maj 2010

merichs

Vil da mene at man sagtens kan finde det i Bilka Men ellers er der en masse hjemmesider hvor der kan købes diverse festartikler

Anmeld

10. maj 2010

Mumto3

Tak skal I have. Så vil jeg prøve at tage en tur i Bilka. Der kan jeg sikkert også få det meste at det (mærkelige) sprut der skal bruge til de drinks jeg planlægger af lave...

Anmeld

10. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

I metro har de også alle de dersens ting

Anmeld

10. maj 2010

FruHolm <3

håber det bliver en vellykket fest

Anmeld

12. maj 2010

Mumto3

Haha...så har jeg været i Bilka og købe ind. Skøøøønt med sådan en tur tirsdag formiddag, med 3 små børn og så fylde kurven med sprut, sodavand, chips, rugbrød, pasta, leverpostej osv. Nøøj hvor jeg fik nogle forarvede blikke!!! Det var jo umuligt for folk at se at jeg købte ind til fest OG alm. hverdag. Jeg tror at folk troede at det var sådan helt normalt for mig, lige at smide et par flasker sprut ned i kurven!!!

Jeg mangler at få fat i Bols Misty Peach, er der nogen der ved hvor man kan få sådan noget henne????

Anmeld

12. maj 2010

Risen

Mumto3 skriver:

Haha...så har jeg været i Bilka og købe ind. Skøøøønt med sådan en tur tirsdag formiddag, med 3 små børn og så fylde kurven med sprut, sodavand, chips, rugbrød, pasta, leverpostej osv. Nøøj hvor jeg fik nogle forarvede blikke!!! Det var jo umuligt for folk at se at jeg købte ind til fest OG alm. hverdag. Jeg tror at folk troede at det var sådan helt normalt for mig, lige at smide et par flasker sprut ned i kurven!!!

Jeg mangler at få fat i Bols Misty Peach, er der nogen der ved hvor man kan få sådan noget henne????

Hahaha, ja folk har så travlt med at bedømme.. desværre.. .. Godt man bare kan grine af det og du ikke er en som ligge nupper en fisherman med til aftensmaden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.