tryghedsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.273 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. maj 2010

blomst84

Hvornår og hvor tidligt kan man få sådan en scanning?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Riksen

Jeg mener at det er ved 7. og 8. uge, da det er på det tidspunkt at man kan se hjerteblink. Jeg skal selv have foretaget en tryghedscanning på det tidspunkt.

Anmeld

10. maj 2010

Mettemus

Jeg er blevet tilbudt en i 7. uge for at de kan se hjerteblink. Jeg har fået en alm tid ved lægen ugen inden så hun kan lave en henvisning.

Anmeld

10. maj 2010

LilyMarleen

blomst84 skriver:

Hvornår og hvor tidligt kan man få sådan en scanning?? 

Hvis du selv betaler dig fra den, tror jeg du kan få den når du vil. Men som de andre skriver, kan man jo først se hjerteblink omkring fra uge 7. Så det kan jo næsten ikke betale sig, med mindre du vil være sikker på at graviditeten ikke sidder udenfor livmoderen.  Vi ku se hjerteblink i uge 6

Kram

Anmeld

10. maj 2010

blomst84

1000 tak for svar  jeg har fået tilbudt en af min læge da jeg bare arborteret 2 gange... men er 5+0 nu så det vil sige om en uges tid? 

Anmeld

10. maj 2010

Faith

Jeg fik en i uge 6+6 og der ku man se 2 smukke blinkende hjerter

Anmeld

10. maj 2010

blomst84

Mettemus skriver:

Jeg er blevet tilbudt en i 7. uge for at de kan se hjerteblink. Jeg har fået en alm tid ved lægen ugen inden så hun kan lave en henvisning.

Hvor langt er du henne nu? 

Anmeld

10. maj 2010

Muffinmus

hvis det er tilbudt scanning vil de sikkert gerne vente til 7+0 eller der omkring:-)

Men betaler man selv vælger man jo selv, købte selv en 6+3...skønt:-)

Anmeld

10. maj 2010

blomst84

Riksen skriver:

Jeg mener at det er ved 7. og 8. uge, da det er på det tidspunkt at man kan se hjerteblink. Jeg skal selv have foretaget en tryghedscanning på det tidspunkt.

Stort tillykke med graviditeten  

Anmeld

10. maj 2010

Mettemus

blomst84 skriver:

1000 tak for svar  jeg har fået tilbudt en af min læge da jeg bare arborteret 2 gange... men er 5+0 nu så det vil sige om en uges tid? 

Ja sådan ca, det svinger vist lidt fra sted til sted. Ring til din læge i morgen og bestil en tid - nu er det jo Pinse om ikke så længe, så styr uden om det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.