Gravid eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.955 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. maj 2010

Vaia

Ihhh, bliver snart skør

Jeg har nu i ca. 10 dage taget flere g-tests.. b.la. valmed som allesammen (5) er blevet svagt positive!! de andre slags jeg har taget er blevet negative! idag var jeg hos lægen, og hans blev også negativ!

Jeg har meget ureglmæssig cyklus, så ved ikke om/hvornår jeg præcis er gået over tid!!!

Andre der har prøvet noget lign, og var i gravide? eller ikke gravide?

Sætter lige et par billeder ind af et par af de teste jeg har taget

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Det skal siges at de for det meste har startet med at se ud som billedet i midten, og så er de efter noget tid blevet mere tydelige.. men der har været en svag streg inden for tiden!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Kruse90

tror desværre ikke den er der.
Måske det er en biokemisk.
den skulle efter 10. dage blive tydelig ville jeg mene.
Men kontakt dine læge og få taget en blodprøve.

Håber selvfølgelig den er der.

Anmeld

10. maj 2010

FruHolm <3

det er svært at sige men første test her sidst var lige så svag et par dage efter var den mere tydelig. den kan godt være der, måske du bare ikke er så langt henne hvis nu du har lang cyklus, måske du skulle prøve igen om et par dage og se om den bliver tydeligere

fingre for at den er der

Anmeld

10. maj 2010

Svei

Jeg har prøvet og efter en lille uge blødte jeg...så måske der har været noget der ikke skal blive....men måske du er gravid...er jo ikke til at vide.

Held og lykke...

Anmeld

10. maj 2010

Louisiana

Altså.... Jeg kan godt se nr 2 streg! På den øverste og den nederste er det mest tydeligt, den øverste kunne jeg se lige med det samme 

Og i øvrigt - de negative tests jeg har taget er aldrig blevet positive senere!

Anmeld

10. maj 2010

Mettemus

Hvis de har ligget mere end de tre minutter der står på pakken før du har kunnet se streg nr. 2, tror jeg ikke du skal regne med dem. Især hvis de ikke er blevet mere tydelige efter 10 dage...

Men man har jo lov at være heldig!

Anmeld

10. maj 2010

FruHolm <3

det var mere når jeg tog en ny test et par dage efter var den mere tydelig end den første hehe..

så det var ikke sådan jeg læste den samme efter nogen dage hehe

så det er bare om at tage igen om nogen dag, bliver de stadig positive skulle den gerne være der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.