Ja som overskriften lyder så føler jeg mig som en meget dårlig mor (og min mand føler sig heller ikke helt godt tilpas) Vores barn har nu flere gange regeret rimelig voldsom når vi f.eks har mødt dpér nede i byen, h*n vil over til hende, og vil ikke tilbage til os osv. Og det gør jo at vi får det utrolig dårlig med os selv, og spørgsmål som har vi gjodr noget forkert? kan h*n beder lide dpér end os? Har h*n det beder ved andre? osv. Men ikke nok med det så er h*n nu begyndt at kalde tina mange gange i løbet af dagen og sige tina osv. og vores dp'er hedder nogen hvor navnet slutter på tina men det samme gør jeg selv, men det virker som om h*n kalder både mand og mig det men vi er alligevel ikke helt sikker og hvorfor siger h*n ikke far og mor osv.? vi er ved at være dubt frustret og dybt såret vi syntes vi gør alt det bedste for vores barn og langt mere end det og vi kan ikke se h*n på nogen måder ikke skulle ha det godt...
Vores barn er ene barn, og vi skælder ikke ud mm. da det ikke er en metode vi ønsker at bruge herhjemme, da vi ikke mener det er det bedste for vores barn, vi er nogen forældre der tit lader vores barn få hvad det vil have men har også grænser og kan også sætte en bestemt, fast og hård tone på hvis det kræver det...
Jeg har valgt at være ano. da jeg er dybt berørt over dette...
Nogen der har oplevet det samme? Er der noget jeg overser? er det et led i mit barns udvikling eller?
Mvh. Ano.
Anmeld