Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den lille familie var på "udflugt" her til eftermiddag i det skønne solskinsvejr.
Vi gik ned til Nørresø (i Viborg) og tog først lidt billeder af mavsen inden vi gik på legepladsen og hyggede på rutchebane og gynge. Det er helt sikkert ikke sidste gang vi har været dernede og lege med Mille.
SMIL fra Mette 27+5
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
msax skriver: Den lille familie var på "udflugt" her til eftermiddag i det skønne solskinsvejr. Vi gik ned til Nørresø (i Viborg) og tog først lidt billeder af mavsen inden vi gik på legepladsen og hyggede på rutchebane og gynge. Det er helt sikkert ikke sidste gang vi har været dernede og lege med Mille. SMIL fra Mette 27+5
Århhh det ser lækkert ud, og rigtig dejlige billeder af mavsen.
Jeg har skrevet det før, men bliver simpelthen nødt til at skrive det igen - du har den fineste mave.
Det er en rigtig fin dragt Mille har på, er det en heldragt?
Du ligner intet mindre end en million!
Og må som Metchen spørge ind til din datters dragt, den er super fin!!
Tak for komplimenter... jeg elsker at få at vide jeg ligner en million
Det er hummel heldragt... jeg måtte bare have den til hende da jeg så den.
Hvor er du bare flot gravid. Dejligt med sådan en hygge-dag ved søen.
msax skriver: Tak for komplimenter... jeg elsker at få at vide jeg ligner en million Det er hummel heldragt... jeg måtte bare have den til hende da jeg så den.
Du ligner en million
Ihh altså, det er jo det jeg siger, du ser bare så godt ud! Og hvor hyggeligt, der er så hyggeligt nede på borgvold. det er også der hele Viborg samles til sankt hans aften, så måske vi ses dernede den aften
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128