Side selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. maj 2010

B&J

Heej alle i dejlige kvinder

vil lige høre hvornår jeres barn kunne side selv???

da vores dreng når han sidder ved min kæreste og han bare holder hans hænder trækker han sig selv op for af side og han er 2mdr... kan sagtens være det er helt alm. men stolt det er vi da..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

LHA

Min søn begyndte at sidde selv da han var 5 måneder. Det er helt fantastisk nu han kan sidde selv..

Anmeld

10. maj 2010

L-Mortil3

Sådan helt selv er Liam begyndt på her den sidste uge, jeg sidder der selvfølgelig til at gribe hvis balancen svigter

Kan godt forstå i er stolte, et hvert fremskridt er bare GULD værd når man har sådan nogle små skiderikker

Anmeld

10. maj 2010

L-Mortil3

Line&Liam skriver:

Sådan helt selv er Liam begyndt på her den sidste uge, jeg sidder der selvfølgelig til at gribe hvis balancen svigter

Kan godt forstå i er stolte, et hvert fremskridt er bare GULD værd når man har sådan nogle små skiderikker

Han er 5 mdr, skal jeg måske lige tilføje

Anmeld

10. maj 2010

B&J

Line&Liam skriver:

jaa han er dygtig han prøver og kan side mens han holder min kærese i hænderne er vildt...  men han må da heller ikke blive for hurtig voksen og kan alt dejligt med en lille baby mellem hænderne

Anmeld

11. maj 2010

Brams

Min datter var 4½ måned da hun kunne sidde selv

Var lige ved at hyle første gang, synes pludselig at hun var blevet så stor.....

Anmeld

11. maj 2010

B&J

Brams skriver:

Min datter var 4½ måned da hun kunne sidde selv

Var lige ved at hyle første gang, synes pludselig at hun var blevet så stor.....

åhh forstår jeg godt.. det må bare være så stort glæder mig også til han engang kan selv helt selv men hun er jo kun 2mdr sååå vi venter lidt i nu

Anmeld

11. maj 2010

Svei

5 mdr. var mine da de sad selv.

Anmeld

11. maj 2010

Brams

B&J skriver:

åhh forstår jeg godt.. det må bare være så stort glæder mig også til han engang kan selv helt selv men hun er jo kun 2mdr sååå vi venter lidt i nu

Neeeej du kan godt glæde dig, lige pludselig sker der helt vildt mange ting på én gang synes jeg  dejligt at se at de bliver så dygtige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.