Rensning af øre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.650 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. maj 2010

Mira0911

Ja hvordan og hvorledes...

Jeg er rigtig pivet på det område.. Tør slet ikke og rense øre på Julie...

Spørgsmålet er, Hvornår må man rense ørene på de små ?

Jeg kan se Julie har lidt voks til at sidde...

Håber nogen kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Lise

Med en våd skumklud. Du må kun tage det, som du kan få fat i med skumkluden. Hvis du renser i øregangen risikerer du at skubbe voksen ind, hvilket kan stoppe til og give møb.

Anmeld

10. maj 2010

lonemus

Som hovedregel skal man jo slet ikke rense ører. Når det så er sagt, kan de små jo godt producere meget ørevoks i perioder - det har mine i hvert fald gjort

Jeg har altid gjort det - og gør stadig, at jeg efter badet tørrer øret med håndklædet - da de var helt små med en engangsskumklud. Det er sjældent de så har noget siddende. Men hvis det sker, tager jeg en vatpind og meget forsigtigt kun tørrer lige dér hvor jeg kan se ørevoksen. Jeg stikker den aldrig ind i øregangen, men fjerner kun det synlige.

Det er heldigvis sjældent der er behov for en vatpind, for man skal jo passe meget på de små ører

Lone

Anmeld

10. maj 2010

Lise

lonemus skriver:

Det er heldigvis sjældent der er behov for en vatpind, for man skal jo passe meget på de små ører

Og man skal jo heller ikke lære dem at man må stikke vatpinde i øret - eller andre pinde og sager for den sags skyld  De tager jo ved lære af hvad vi gør, de små bæster...

Anmeld

10. maj 2010

Diana...

Hvis der sidder rigtig meget hvad der aldrig gør så tager jeg det bare lige med neglen det der sider lige til at få fat i så han ikke får noget i ørene 

Anmeld

10. maj 2010

Mira0911

Tak for svar allesammen...

Anmeld

10. maj 2010

lonemus

Lise skriver:

Og man skal jo heller ikke lære dem at man må stikke vatpinde i øret - eller andre pinde og sager for den sags skyld  De tager jo ved lære af hvad vi gør, de små bæster...

Lige nøjagtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.