HJÆÆÆLP mig lige piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. juni 2008

Pia.

I kender det godt, en sang man høre i bilen som man ikke har hørt før, sangen sætter sig fast, men man kan kun 3 linier af den... hmmm....

Det er ham fra Back to Back der synger den, mener han hedder Morten Remer eller noget i den stil er lidt i tvivl om efternavnet...

i sangen gentager han tit "altid lykkelig"(e) den er selvfølgelig sunget på dansk, men det er også det hele jeg ved... - for har som sagt kun hørt den en gang i min bil i går....

kender I sangen, ved I hvad den hedder, og hvor finder jeg den....

man kan blive helt skør i hovede af at tænke på en sang, som man bare ikke kan huske...

tror den var ret sød ellers havde den vel ikke fanget mig.... - det var en stille sang, så meget ved jeg da...

be om hjælp piger...:P

Knus Pia, hvis børn bare sover og sover i dag, det må være blæsten der vugger godt i vognene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

Loggidut

jeg mener jeg har fundet en med ham, han hedder morten remar, og sangen hedder bare du er lykkelig...kan det være den?

Anmeld

11. juni 2008

Pia.

ja måske .... - det lyder meget rigtigt... - har du fundet den her på nettet så jeg måske kunne høre den ???

Knus og tak for hjælpen :) PIA.

Anmeld

11. juni 2008

Loggidut

ja jeg gik på google og surfede på morten remar, og lykkelig...så puffede nogle sider op med ham, det kan du jo prøve...

muligheden for at den er på youtube er der også...når jeg kan komme online på de sider igen (læs: min puter syntes selv den skal bestemme)
så skal jeg lede på youtube

Anmeld

11. juni 2008

Pia.

TUSIND TAK..... :P Tjekker med det samme....

Anmeld

11. juni 2008

Loggidut

var det den?

Anmeld

11. juni 2008

Pia.

desværre nej :( .... jeg leder lidt videre... det er bare så møg irriterende... især når jeg ikke ved hvad sangen hedder... havde været noget nemmere at kunne søge på selve sangens navn...

men tak alligevel...

Knus Pia.

Anmeld

11. juni 2008

MorCamilla

Pia, hvis du kan huske hviklen radiostation du hørte da du hørte sangen, kan du evt gå på deres hjemmeside, hvis de har sådan en, og finde deres play liste... (?) Der må sangen jo stå...
Det kan man gøre her, på vores lokalradio, men ved ikke om andre radiostationer bruger det..
Bare et lille forslag.. Og held og lykke med at finde den.. :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.