Hvor meget skal man kæmpe??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. maj 2010

Anonym trådstarter

Jeg har en kæreste på 5. år nu og vi har virkelig kæmpet en kamp for vores forhold. Vi har sammen et barn, men min kæreste deltager ikke aktivt i vores barns liv på nogle måder i dagligdagen.

Hvor længe skal man kæmpe for et forhold??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

GryHSB

Indtil man ikke ønsker at kæmpe længere. Det er ikke at give op, hvis man stopper kampen, det er at erkende, at man ikke længere er lykkelig sammen. Men jeg synes bestemt man skal tale sammen om det mange gange. Snakke om hvad der kan gøres bedre, samt mærke efter dybt inde i sig selv, hvad man vil. Håber for jer I finder en løsning, der gør jer lykkelige - sammen eller hver for sig.

Anmeld

10. maj 2010

sarahb

hvis jeg følte at jeg konstant løb hoved på en mur og han ikke lyttede eller at han ikke prøver så ville jeg smutte.
Gider simpelthen ikk blive til grin og at det skulle være mig der gang på gang skulle være ene om at yde en indsats for at få det til at fungere.
Så smutter jeg. og ja så er jeg MEGET bedre tjent uden.

Anmeld

10. maj 2010

Bondepigen

Anonym skriver:

Jeg har en kæreste på 5. år nu og vi har virkelig kæmpet en kamp for vores forhold. Vi har sammen et barn, men min kæreste deltager ikke aktivt i vores barns liv på nogle måder i dagligdagen.

Hvor længe skal man kæmpe for et forhold??

Indtil man ikke orker at kæmpe mere... Du må ikke miste dig selv, så er det for meget. Der skal to til at kæmpe, og så kan man kæmpe for at få ham/hende til at kæmpe, men på et tidspunkt er det bare nok.

Mist ikke dig selv, så har du kæmpet for længe!

Håber dog I finder ud af det, men ikke for enhver pris.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.