Jeg var i fredags i byen med 3 kollegaer, og den enes datter. Vi alle 5 har været i byen mange gange sammen og hygger os virkelig.. Min kollegas datter, spørger så om hun må sove hos mig, da hun skal have bilen med hjem. Dette siger jeg ja til, men at jeg skal hjem til min veninde. Jeg går kl 4 ca (om morgenen) og hun går ind i seng. Jeg kommer hjem igen ved en 10 tiden, rytter lidt flasker væk ude i køkkenet, men orker ikke rigtig alligevel og sætter mig ind i stuen, da hun stadig sover. Jeg snakker lidt i tlf med 3 forskellige og ligger mig på sofaen. Kan høre hun rumstere og kommer ind, vi ryger et par smøger, og snakker om festen og byturen. Hun kører så hjem, dette her er blevet lørdag formiddag.
Min kollegas datter var meget fuld og var røget ind i en slåskamp hvor vi andre forsøgte at hjælpe hende,jeg ser på et tidspunkt hendes taske ligger på gulvet, imens hun slås med nogen, jeg vil gå ind og hente den, men jeg bliver revet ud af én som er med dem, hun slås med.
Så igår aftes popper denne sms ind fra min kollegas datter:
Du må virkelig tro jeg er rigtig dum, de 400 kr du har stjålet for mig, skal bare afleveres tilbage om det bliver på din eller min måde er op til dig selv. Du er den eneste der kan have taget dem, for de var der da jeg gik i seng, det er simpelthen for lavt at stjæle for en på su, især når du får mere i løn end jeg gør. Jeg er rasende og du har til på tirsdag til at give mig dem tilbage for ellers bliver der en kæmpe ballade er du med?
Jeg har IKKE taget de penge, men hun vil simpelthen ikke lytte til mig, bliver ved med at sigem, at hvis hun ikke har dem imorgen, så reagere hun. Jeg har snakket med min kollega som jeg sagtens kan forstå ikke vil blande sig.. Dette har hun også sagt til hendes datter. Hun siger, at hun bare skal falde ned igen, og at hun ikke kan finde på at gøre noget... Jeg kunne aldrig finde på at stjæle fra andre - ALDRIG!!
Øv jeg synes det er en dum situation det her...
Anmeld