Frynse goder - Avatar på DVD

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. maj 2010

Bom

Vil da lige dele det med jer..

Min kæreste kom hjem fra arbejde med en stor plakat og Avatar på DVD... Ikke dårligt..

Så en stor tak til Citroën.. Det er jo altid dejligt med frynse goder her i maj...

I må gerne skrive hvornår i andre sidst har fået en frynse gode..

Knus Maria, som godt ved hvad hun skal i aften...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

9510

Jeg har været heldig at få masser af frynsegoder mens jeg har været på barsel, bla en ny softshell jakke, 2 sæt sengetøj, bambus håndklæder og lige nu går jeg og venter på et sæt hummeltøj og en hummel hættetrøje til mig selv og et sæt toïl tøsen,,,, så det er luksus at gå hjemme på barsel og ikke gå glip af frynsegoderne

Anmeld

10. maj 2010

Dot D

mynord skriver:

Jeg har været heldig at få masser af frynsegoder mens jeg har været på barsel, bla en ny softshell jakke, 2 sæt sengetøj, bambus håndklæder og lige nu går jeg og venter på et sæt hummeltøj og en hummel hættetrøje til mig selv og et sæt toïl tøsen,,,, så det er luksus at gå hjemme på barsel og ikke gå glip af frynsegoderne

Hi hi hi, det gjorde jeg i fredags, da jeg mødte et af børnene fra børnehaven i Føtex, fik ET KNUS. Det må da være en frynsegode ved at arbejde i børnehave

Anmeld

10. maj 2010

9510

Dot D skriver:

Hi hi hi, det gjorde jeg i fredags, da jeg mødte et af børnene fra børnehaven i Føtex, fik ET KNUS. Det må da være en frynsegode ved at arbejde i børnehave

ja ved du hvad. Et knus siger mere end noget andet

Anmeld

10. maj 2010

Mira0911

Vil sige jeg fik en fantastisk buket blomster igår...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.