Lav HCG udskilning?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.880 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. maj 2010

Chalala85

Hey sweet girls

Så har jeg sørme lige et spørgsmål til jer.. igen

Jeg skulle have haft min mens igår, stadig ingen tegn på at den skal komme. Jeg tog en test ved en 14 tiden MEN havde drukket næsten 1 liter vand inden.. Så læser jeg på nettet at det kan fortynde HCG niveauet så meget at man får en negativ test. Min test var negativ.

Er der nogen af jer som udskille et lavt niveau af HCG og hvornår kunne i så teste positiv?!

Eller er der nogen af jer som ligesom jeg selv drak alt for meget inden en test som vidste negativ og senere positiv?!

Håber ikke det blev alt for forvirrende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

businesstigger

Jeg er selv en der sent kan teste positivt. Mange af mine tests fra omkring forventet mens skyder folk til nogle der er taget 1 uge før. Det er meget forskelligt hvor meget hormon man udskiller i urinen og derfor hvor tidligt man kan få en test til at reagere.

Inden min SA i feb. var jeg 5+0 før jeg testede SVAGT positiv. Denne gang var jeg "kun" 4+3.

Der er også meget forskel på hvor følsomme diverse tests er. Jeg oprettede for noget tid siden en tråd med egne erfaringer med diverse tests

Håber den er der og det bare er et spørgsmål om lidt ekstra tid før du får 2 streger. Det bedste urin (hvis man kan sige det) skulle være uden væske indtag 3 timer forinden. Derfor er det mange siger at morgen urin er bedst

Anmeld

10. maj 2010

Chalala85

businesstigger skriver:

Jeg er selv en der sent kan teste positivt. Mange af mine tests fra omkring forventet mens skyder folk til nogle der er taget 1 uge før. Det er meget forskelligt hvor meget hormon man udskiller i urinen og derfor hvor tidligt man kan få en test til at reagere.

Inden min SA i feb. var jeg 5+0 før jeg testede SVAGT positiv. Denne gang var jeg "kun" 4+3.

Der er også meget forskel på hvor følsomme diverse tests er. Jeg oprettede for noget tid siden en tråd med egne erfaringer med diverse tests

Håber den er der og det bare er et spørgsmål om lidt ekstra tid før du får 2 streger. Det bedste urin (hvis man kan sige det) skulle være uden væske indtag 3 timer forinden. Derfor er det mange siger at morgen urin er bedst

Takker, jeg håber virkelig også den er der og jeg bare kan teste senere. Men nu må vi se

Anmeld

10. maj 2010

Muffinmus

prøv at holde dig 2-4 timer, så burde du have nok i urinen til at teste hvis du er gravid:-)

Anmeld

10. maj 2010

businesstigger

Chalala85 skriver:

Takker, jeg håber virkelig også den er der og jeg bare kan teste senere. Men nu må vi se

Har du haft nogle symptomer eller noget?

Forresten det er et pænt nyt prfil billede du har fået

Anmeld

10. maj 2010

Chalala85

businesstigger skriver:

Har du haft nogle symptomer eller noget?

Forresten det er et pænt nyt prfil billede du har fået

Jeg ved ikke om jeg tør kalde dem symptomer hvis den ikke er der men, ikke så længe efter min ÆL havde jeg en da hvor jeg fik nogen ordentlige stik i underlivet, måske et æg der satte sig fast. Ellers har jeg haft lidt metalsmag synes jeg og lidt kvalme. men om alt dette er tilfældighed ved jeg ikke.

Åh mange tak det var sødt sagt.

Anmeld

10. maj 2010

businesstigger

Kender godt det med at man føler man kan tolke symptomerne begge veje og hvis man tolker dem for positivt så bliver man bare ekstra skuffet hvis den ikke er der.

Jeg havde nogle ret sikre tegn denne gang men brugte alligevel den næste uge frem til at jeg testede på at tale mig selv fra det så jeg tilsidst ikke troede på det alligevel.

Anmeld

10. maj 2010

Chalala85

businesstigger skriver:

Kender godt det med at man føler man kan tolke symptomerne begge veje og hvis man tolker dem for positivt så bliver man bare ekstra skuffet hvis den ikke er der.

Jeg havde nogle ret sikre tegn denne gang men brugte alligevel den næste uge frem til at jeg testede på at tale mig selv fra det så jeg tilsidst ikke troede på det alligevel.

Jeg tror også det er bedst for mig selv ikke at håbe for meget. Skuffelserne kan gøre så ondt synes jeg... Men jeg håber jo inderst inde alligevel. Jeg vil dog sige at hvis min mens ikke er kommet imorgen heller har jeg meget svært ved at tro på den ikke er der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.