Søde Liva :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. maj 2010

TbCp

Liva er hjemme idag, da de skulle i legestue, og jeg simpelthen ikke tør køre bil når mit knæ er som det er lige nu...
Hun var også hjemme fredag, da de også skulle i legestue, så jeg var lidt bange for at hun var begyndt at kede sig lidt.

Så her til formiddag gik vi ud i haven, hun elsker at være ude, så tænkte det nok ville hjælpe lidt at komme ud.
Jeg tog et tæppe med og satte mig på vores havebænk med benet oppe.
Så kommer Liva hen, lægger en hånd på min pande og siger "lig ned mor". Hun er så omsorgsfuld

Da jeg så på et tidspunkt lige havde været inde, havde hun snuppet min plads, havde smidt gummistøvlerne og pakket sig ind i tæppet.
Jeg satte mig hen til hende, hun tog min hånd og sagde "av ben"

Den anden aften skulle hun også bæres op af trappen da hun skulle i seng "Åhh mine gamle ben" sagde hun

Mon hun høre lidt for meget af den slags herhjemme for tiden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Liva er hjemme idag, da de skulle i legestue, og jeg simpelthen ikke tør køre bil når mit knæ er som det er lige nu...
Hun var også hjemme fredag, da de også skulle i legestue, så jeg var lidt bange for at hun var begyndt at kede sig lidt.

Så her til formiddag gik vi ud i haven, hun elsker at være ude, så tænkte det nok ville hjælpe lidt at komme ud.
Jeg tog et tæppe med og satte mig på vores havebænk med benet oppe.
Så kommer Liva hen, lægger en hånd på min pande og siger "lig ned mor". Hun er så omsorgsfuld

Da jeg så på et tidspunkt lige havde været inde, havde hun snuppet min plads, havde smidt gummistøvlerne og pakket sig ind i tæppet.
Jeg satte mig hen til hende, hun tog min hånd og sagde "av ben"

Den anden aften skulle hun også bæres op af trappen da hun skulle i seng "Åhh mine gamle ben" sagde hun

Mon hun høre lidt for meget af den slags herhjemme for tiden

Hun er da bare lidt for dejlig!!

Anmeld

10. maj 2010

msax

Ja nogen gange skal man passe på hvad man siger - de hører alt de kære små størrelser (det har jeg i hørt andre fortælle - Mille aber ikke så meget efter endnu).

Men hvor er hun dejlig betænksom det lille pus

Anmeld

10. maj 2010

TbCp

msax skriver:

Ja nogen gange skal man passe på hvad man siger - de hører alt de kære små størrelser (det har jeg i hørt andre fortælle - Mille aber ikke så meget efter endnu).

Men hvor er hun dejlig betænksom det lille pus

Hun er begyndt, når vi går ned af trappen ved hoveddøren herhjemme... at sige "pas på den gamle lort"... hvis der ligger en fugleklat... aner bare ikke hvor hun har det fra Men en af os må jo have sagt det engang, så ja man skal virkelig passe på

Anmeld

10. maj 2010

Lilletrold

Hvor er hun kær og sjov

Anmeld

10. maj 2010

TbCp

Lilletrold skriver:

Hvor er hun kær og sjov

Nej hvor sjovt... eller ikke sådan hahahah... men jeg tænkte sådan på dig idag, og på hvordan det går hjemme hos jer...

Anmeld

10. maj 2010

Bondepigen

Hihihi, hvor er hun søød! Hun lyder som en rigtig hyggelig "gammel" tøs.

Anmeld

10. maj 2010

Vinker

Nåååårh dejlige pige - Hun smelter da bare sin mor for vildt

Anmeld

10. maj 2010

JustAnotherName

Jeg er vild med Liva - simpelthen!   

Anmeld

10. maj 2010

sarahb

jeg er Fan, hende liva har simpelthen en dejlig humor og hun er bare så go

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.