hvordan er det nu med usa?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.452 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. maj 2010

smokin

hvis man køber noget i usa, hvordan er det så lige med told?

har forelsket mig i en craddle swing som ikke er til at opdrive i dk :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

N&J

Alt hvad du køber udenfor EU koster told, måtte jeg sande efter at have bestilt noget i USA, kan du ikke finde det på amazon eller andre hjemmesider i england, tyskland, sverige eller ligende.. så du slipper for tolden??

Anmeld

10. maj 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg har handlet meget på Ebay,og har aldrig oplevet at betale told.Det sker sjældent når det er fra privat personer.

Anmeld

10. maj 2010

L.J.L

Du betaler altid 25% i told for varer du køber uden for EU hvis varens pris inkl. porto er 80 dollar eller mere mener jeg det er.

Prøv om du kan finde varen inden for EU, det er billigere og du modtager varen hurtigere.

Kig på www.ebay.de og www.ebay.co.uk der kan du næsten finde alt!

Anmeld

10. maj 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Det er altså ikke helt rigtigt...hvis det er fra privat personer,som det jo oftest er på Ebay,er det yderst sjldent der kommer told.Især hvis man får dem til at mærke det som en gave.Jeg har nok købt 100 ting i Usa,og har kun 1 gang betalt told.Det var på en selvbruner-sprøjte-ting til 800 kr.

Og det med det kommer hurtigere er jeg bestemt heller ikke enig i.Har tit oplevet at det faktisk kommer hurtigere fra Usa og Asien end fra Dk

Anmeld

10. maj 2010

L.J.L

Du slipper kun for at betale tolden hvis afsender husker at markere varen som gave inden den sendes, ellers bliver du opkrævet toldafgift hvis varen pris er mere end 80kr (skrev vidst dollar før, det er forkert) Det er jo ikke op til afsender om der skal betales told når varen kommer fra et ikke EU land, alle varer tjekkes jo i tolden.

Ja, jeg har også handlet en del på nettet og det samme har min mand

Anmeld

10. maj 2010

L.J.L

ps. det har iøvrigt intet at sige om afsender er privat eller erhverv

Anmeld

10. maj 2010

Soap

Det er noget værre sludder de fleste i denne tråd er kommet med i forsøg på at hjælpe 

Her er de helt nøjagtige regler og satser, gem linket, det er rigtig godt til fremtidige nethandler uden for EU 

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1770365&vId=0

Happy shopping 

Anmeld

10. maj 2010

Baby2010/2013

Hvis det ikke gør noget den er brugt, er der lidt på Den Blå avis som sælges http://www.dba.dk/til-boern/boerne-og-babyudstyr/andet-udstyr-til-boern-og-babyer/?soeg=rainforest

God fornøjelse

Anmeld

10. maj 2010

smokin

Soap skriver:

Det er noget værre sludder de fleste i denne tråd er kommet med i forsøg på at hjælpe 

Her er de helt nøjagtige regler og satser, gem linket, det er rigtig godt til fremtidige nethandler uden for EU 

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1770365&vId=0

Happy shopping 

hvor hører craddle swing så under?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.