Udflåd, ægløsning, sex = blod??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

995 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. maj 2010

Anonym trådstarter

Er der nogle der har oplevet dette??

Når jeg har ægløsning er jeg virkelig ikke i tvivl om det, det føleles som små veer og jeg skal virkelig koncentrere mig når det står på.
Nu er det så at jeg først havde meget udflåd, så mærkede jeg smerterne og vidste at det var ægløsning, men da kæresten og jeg så "hyggede" blødte jeg. Han havde ikke udløsning fordi vi begge blev meget forskrækket og stoppede. Jeg tissede og vaskede mig, så var der ikke mere.??

Nogle kloge mennesker??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

L-Mortil3

Anonym skriver:

Er der nogle der har oplevet dette??

Når jeg har ægløsning er jeg virkelig ikke i tvivl om det, det føleles som små veer og jeg skal virkelig koncentrere mig når det står på.
Nu er det så at jeg først havde meget udflåd, så mærkede jeg smerterne og vidste at det var ægløsning, men da kæresten og jeg så "hyggede" blødte jeg. Han havde ikke udløsning fordi vi begge blev meget forskrækket og stoppede. Jeg tissede og vaskede mig, så var der ikke mere.??

Nogle kloge mennesker??

Ens slimhinder ved skeden kan godt blive følsomme under ÆL og man kan derfor godt opleve at bløde en lille smule ved sex. Så intet alt for alarmerende

Anmeld

10. maj 2010

Anonym trådstarter

Line&Liam skriver:

Ens slimhinder ved skeden kan godt blive følsomme under ÆL og man kan derfor godt opleve at bløde en lille smule ved sex. Så intet alt for alarmerende

Argh det vaar godt, det havde jeg faktisk slet ikke tænkt på hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.