Baby-badedragt med indbygget ble?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.796 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. maj 2010

Dictes mor

Jeg har købt en lille badedragt med indbygget ble til at bruge til babysvømning, men inden jeg tager den i brug og den ikke længere kan byttes vil jeg lige høre jeres erfaringer. Er det noget der virker, eller hvordan gør I, når I går til babysvømning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

L-Mortil3

Majastina skriver:

Jeg har købt en lille badedragt med indbygget ble til at bruge til babysvømning, men inden jeg tager den i brug og den ikke længere kan byttes vil jeg lige høre jeres erfaringer. Er det noget der virker, eller hvordan gør I, når I går til babysvømning?

Årh, jeg har en dreng, så jeg ved det ikke, ville bare lige pippe om at alle de søde tøser Liam svømmer med har en svømmeble på og så deres flotte badedragt udenover...

Har aldrig set sådan en smart en du nævner, andet end til drenge, den har Liam nemlig

Anmeld

10. maj 2010

hc=k

Jeg ved ikke noget om det, men tanken er mig alligevel noget klam. Er det ikke mere hygiejnisk ( staves) med en ble indenunder for så er man da sikker på at små baby prutter ikke ender i vandet.

Anmeld

10. maj 2010

TbCp

Liva har også haft dem med indbygget ble, men jeg har alligevel altid (og nu siger jeg altid... vi har kun været i svømmehallen med hende 2-3 gange ), givet hende en badeble på også.... hvis hun så sked mens vi var i vandet var det noget nemmere at skifte den.

Anmeld

10. maj 2010

lene

Det er ikke nødvendigt med en bade ble under hver til piger eller drenge, jeg gik til baby svøming med min den store mathias fra han var 5 mdr til han var 2 år og 3 mdr og på intet tidspunkt har han tisset eller lavet mens han var i vandet og clara har en bade dragt og der altså heller ikke været noget overhovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.