Der gik to forskellige på færgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Igår på vej hjem fra Århus... Med bitte små nyfødte i favnen... Uhmmm...

Så tænkte jeg: Jeg vil OGSÅ HA EN BABY!!!...

Hehe... Kom så i tanke om, at jeg jo heldigvis får en baby lige om lidt... - eller altså om lidt mere end lidt, men dog går det fremad hverdag

Bare lige en sidebemærkning...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Brams

Uha det kan jeg godt forstå du tænker - jeg får også engang imellem lyst til at have en lille bitte baby igen og Lærke er ikke mere end 6 ½ mdr.  Var på hospitalet og besøge en veninde der lige havde født, og så kommer det!

Anmeld

11. maj 2010

DK

Jeg var hjemme hos Rosa og savle over Jonathan i fredags... Uhh jeg vil OGSÅ ha en baby!!!

Anmeld

11. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tænker lidt... Mmm... HVad hvis jeg får det sådan igen?... hehe. Ovenpå det her forløb osv. skal jeg IKKE have et barn mere. 2 er nok. Det har været for hårdt det her. Så må jeg håbe at der kommer bebser i min omgangskreds, så man kan pille lidt på dem

Anmeld

11. maj 2010

MariaJ

Altså, jeg har jo Johanna som er tolv dage gammel og tager hele tiden mig selv i at tænke, at lige om lidt er hun bare slet ikke så lillebitte længere og så vil jeg have en baby igen. Snak om at være skruk . Seriøst skal vi dog ikke have en til lige med det samme. Jeg tror nok vi får hænderne fulde af det her lille myr i lang tid fremover.

Maria

Anmeld

11. maj 2010

smokin

DK skriver:

Jeg var hjemme hos Rosa og savle over Jonathan i fredags... Uhh jeg vil OGSÅ ha en baby!!!

haha skrukmama!

Anmeld

11. maj 2010

Chalala85

Zafir skriver:

Igår på vej hjem fra Århus... Med bitte små nyfødte i favnen... Uhmmm...

Så tænkte jeg: Jeg vil OGSÅ HA EN BABY!!!...

Hehe... Kom så i tanke om, at jeg jo heldigvis får en baby lige om lidt... - eller altså om lidt mere end lidt, men dog går det fremad hverdag

Bare lige en sidebemærkning...

Hihi hvor godt du lige kan tænke sådan selvom du bære på en fin mavse

Anmeld

11. maj 2010

DK

Zette skriver:

haha skrukmama!

Jep! Det er mig!

Suk... Hvis man dog bare kunne få lov til at være småtyk i bikinien til sommer OG bebrejde (ikke is og nachos) men en fin graviditet!!

Anmeld

11. maj 2010

DK

Zafir skriver:

Tænker lidt... Mmm... HVad hvis jeg får det sådan igen?... hehe. Ovenpå det her forløb osv. skal jeg IKKE have et barn mere. 2 er nok. Det har været for hårdt det her. Så må jeg håbe at der kommer bebser i min omgangskreds, så man kan pille lidt på dem

Det kan jeg godt forstå!!

Men aldrig sige aldrig siger de kloge...(jeg haaaaader det udtryk, men det er også fordi jeg selv er ret alt eller intet, og derfor tit tager fejl)

Kæmpe knus i din retning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.