Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Diana... skriver: Lucas fik et komfur på sin et års fødselsdag og han leger med det dagligt Han lærte allerede første dag hvordan man puttet "ketchup" osv i gryderne han elsker sit køkken og kommer tit han og vi skal smage han er nu 14 måneder og elsker det stadig lige så meget
Lucas fik et komfur på sin et års fødselsdag og han leger med det dagligt Han lærte allerede første dag hvordan man puttet "ketchup" osv i gryderne han elsker sit køkken og kommer tit han og vi skal smage han er nu 14 måneder og elsker det stadig lige så meget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Line&Liam skriver: Måske nogle skum tumlemøbler, navnet er lige forsvundet fra mine tanker, er det bobbel møbler de hedder Ah kan ikke huske det, men de er sørme også et hit!
Måske nogle skum tumlemøbler, navnet er lige forsvundet fra mine tanker, er det bobbel møbler de hedder
Ah kan ikke huske det, men de er sørme også et hit!
Lærke 2009 skriver: Kunne din søn gå eller rejse sig med 1 år? Det kan min datter nemlig ikke og derfor er jeg lidt i tvivl med et køkken.
Kunne din søn gå eller rejse sig med 1 år? Det kan min datter nemlig ikke og derfor er jeg lidt i tvivl med et køkken.
Ja ok det jo så noget andet ja. Ja hun gik da han var 10 måneder.
Men der går jo ikke så længe så kan hun også gå. så kan det jo gemmes der til
Diana... skriver: Ja ok det jo så noget andet ja. Ja hun gik da han var 10 måneder. Men der går jo ikke så længe så kan hun også gå. så kan det jo gemmes der til
Men det jo også sjovt at side på gulvet og lege med ovnen og køleskabet og hvad der nu er i den højde jo
sarahb skriver: hvad med:Wheely bug.Lækkert køkken.Anna og lotte bøger og dukker (det elsker min venindes datter)cd afspiller, det bruger vi næsten hver dag.Gavekort.Dukkevogn eller klapvogn
hvad med:Wheely bug.Lækkert køkken.Anna og lotte bøger og dukker (det elsker min venindes datter)cd afspiller, det bruger vi næsten hver dag.Gavekort.Dukkevogn eller klapvogn
Diana... skriver: Men det jo også sjovt at side på gulvet og lege med ovnen og køleskabet og hvad der nu er i den højde jo
Lærke 2009 skriver: Ja det er rigtigt, det kan da godt være jeg skulle skrive sådan et på.
Ja det er rigtigt, det kan da godt være jeg skulle skrive sådan et på.
Det synes jeg da, for glæde skal hun helt sikkert nok få af den
Diana... skriver: Det synes jeg da, for glæde skal hun helt sikkert nok få af den
Lærke 2009 skriver: ja og hvis ikke med det samme så ihvertfald senere hen..
ja og hvis ikke med det samme så ihvertfald senere hen..
nemlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128