Hjernelam gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Starter dagen med at drømme at jeg sovet til kl. 1020 og derfor kunne det ikke betale sig at køre på arbejde... - Desværre skulle jeg nok have lyttet til drømmen...

Så kunne jeg ikke finde mine solbriller og blev lidt stresset over det, da jeg er mega lysfølsom og solen skinner i dagens anledning. Jeg har nogen gamle trælse solbriller jeg dog kan bruge til nød.

Jeg beslutter mig for at pakke ting i bilen... Så kommer jeg ud med min arbejdstaske og et par ting. Har glemt bil nøglen indenfor. Idun kommer med ud. Jeg får hende ind i bilen og er STOLT over at jeg husker madkassen fra bilens tag...

Min computertaske står så bag bilen... Det opdager jeg, da jeg kører henover min arbejdscomputer... Dog kun hjørnet men alligevel... FUCK FUCK FUCK... - SÅ HAR man bevis for at hjernen er glemt et eller andet sted...

Jeg får afleveret Idun...

Kommer på arbejde. Får atvide af min leverandør at min garanti på min computer godtnok er den bedste der findes, men ikke dækker hændelige uheld... SKOD... MIn computer virker, så rent faktisk. HURRA FOR LIFEBOOKS!!!  (I magnesium kabinetter!!) YAY... Men altså i højre nederste hjørne er der så et felt, der ret sjove farver. Det 'eneste' vigtige jeg ikke kan se, er halvdelen af min systembakke... Så det er da nogenlunde.

Så kan min leverandør ikke rigtig få atvide om jeg kan få en ny skærm, vi kan sætte på min computer, for umiddelbart virker alt andet...

GODT SÅ, så langt... Så godt. Eller dårligt...

Så kommer vi til møde... Jeg har naturligvis ikke haft tid eller appetit til morgenmad, pga morgenen, så jeg har taget mig en kakao og nogen knækkere med til møde... Så fortsætter jeg så med at hælde kakao udover mine LYSGRÅ nyvaskede bukser... FUCK ARGH igen... Suk...

Jeg tror bare at jeg skulle være BLEVET hjemme, som drømmen fortalte mig. Taget til gravidsvømning og glemt at det var en hverdag og jeg skulle foretage mig noget som helst, som jeg har brug for en hjerne til... mmmm...

Gad vide, hvad resten af dagen bringer? Jeg håber jeg har overstået mine ulykker...

GRAVID HJERNE=Fucked up...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

N&J

Noget af en dag du har haft dig indtil videre.. kunne dog ikke lade være med at grine, da du kommer til at du hælder cacao ned af dig.. hehehe ja nogen gange skal man bare blive hjemme.. 

Anmeld

10. maj 2010

Moderator

N&J skriver:

Noget af en dag du har haft dig indtil videre.. kunne dog ikke lade være med at grine, da du kommer til at du hælder cacao ned af dig.. hehehe ja nogen gange skal man bare blive hjemme.. 

Jeg kan heldigvis heller ikke rigtig lade være med at grine af mig selv... Men ville ønske jeg var blevet hjemme og havde taget mig af mig selv, i et niveau, der kunne klares UDEN hjerne... :-S

Anmeld

10. maj 2010

N&J

Zafir skriver:

Jeg kan heldigvis heller ikke rigtig lade være med at grine af mig selv... Men ville ønske jeg var blevet hjemme og havde taget mig af mig selv, i et niveau, der kunne klares UDEN hjerne... :-S

Godt at du også kan finde det morsomme i det.. det er helt utroligt hvad ens hjerne gør ved en under den graviditet. 

Anmeld

10. maj 2010

Moderator

Det er simpelthen så uretfærdigt, men dit indlæg fik mig faktisk til at grine for første gang i dag og det var tiltrængt, kan jeg sige!!!!

Så selvom du har haft en rigtig hovedet-under-armen-dag så har du lige bidraget med noget helt fantastisk til min!!!

Tusind tak fordi du er så dejlig gravid og uheldig i dag, kære Zafir 

Knus og kram

Rosa

Anmeld

10. maj 2010

Moderator

Rosa skriver:

Det er simpelthen så uretfærdigt, men dit indlæg fik mig faktisk til at grine for første gang i dag og det var tiltrængt, kan jeg sige!!!!

Så selvom du har haft en rigtig hovedet-under-armen-dag så har du lige bidraget med noget helt fantastisk til min!!!

Tusind tak fordi du er så dejlig gravid og uheldig i dag, kære Zafir 

Knus og kram

Rosa

VELBEKOMME Er glad for at det ikke er så skidt at det ikke er godt for noget...

Jeg er sikker på at det nok skal komme tilbage - både humør og overskud...

Kæmpe krammer og møzzer.

Anmeld

10. maj 2010

Moderator

N&J skriver:

Godt at du også kan finde det morsomme i det.. det er helt utroligt hvad ens hjerne gør ved en under den graviditet. 

Heldigvis er jeg INDTIL VIDERE sluppet fra en rimelig syg ting, jeg havde hele sidste gang, med Idun...: Jeg byttede konsekvent om på tal, hvis jeg skulle sige 27 sagde jeg 72 og jeg MENTE 27... Det var SÅ frustrerende... At sige det stik modsatte af, hvad man mener...

Det holdte fuldstændig op bagefter. Men det var RET træls og gav nogen sære forviklinger indimellem... Mmm.

Anmeld

10. maj 2010

businesstigger

Sikke en start på dagen!!! Kan godt forstå du tænker hvad resten af dagen kan bringe. Håber det bliver bedre dog!

Anmeld

10. maj 2010

N&J

Zafir skriver:

Heldigvis er jeg INDTIL VIDERE sluppet fra en rimelig syg ting, jeg havde hele sidste gang, med Idun...: Jeg byttede konsekvent om på tal, hvis jeg skulle sige 27 sagde jeg 72 og jeg MENTE 27... Det var SÅ frustrerende... At sige det stik modsatte af, hvad man mener...

Det holdte fuldstændig op bagefter. Men det var RET træls og gav nogen sære forviklinger indimellem... Mmm.

Jeg glemte ord, så jeg havde svært ved at tale (noget jeg normalt er ekspert i..) det var dog ikke så sjovt til eksamen, jeg kunne heller ingenting huske.. dårlig ide at være studerende så..  

Anmeld

10. maj 2010

TbCp

Hvor typisk!!!! Sådan nogle dage har vi vist alle ind imellem, om man så er gravid eller ej.... imorgen kan kun blive bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.