Mavens Form

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. maj 2010

Natascha

Hej Alle i fantastiske piger

Jeg har lige et lille spørgsmål.... Nu er jeg 17+5 idag men når jeg ser på alle mavebillederne så har alle mave der går op over navlen, men det gør min altså ikke den er stadig "delt" i 2 så jeg ser bare tyk ud...

Er der andre end mig der har det sådan...?

Oger der noget galt i at min mave hænger så langt nede...?

Knus fra den fortvivlede Natascha

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Lærke & Lucas

Hej Natascha.
Sikke en fin mave du er ved at få dig, nej der er ikke noget galt i det der er jo ikke en graviditet der er ens. Der gik længe ved ved inden jeg rigtig kunne se sådan en babymave.
Går det ellers godt med maven?

Knus Britt

Anmeld

10. maj 2010

Patrick07

Min mave begyndte først at komme da jeg var 18 uger og et eller andet henne og nu er jeg 19 +0 og jeg kan love dig indenfor de sidste par dage ligner det endelig en gravid mave..jubii  og ikke bare en "delle" så den skal nok komme... det gælder bare om at have tolmodighed noget hehe

Anmeld

10. maj 2010

L-Mortil3

Den er helt normal og sikke en fin babyhule

Grunden til du måske har 2 buler, kan være fordi du har et par ekstra kg (Det er ikke ondt ment, det havde jeg også!) og når så baby vokser for neden i mavsen så skubber den opaf på maven og fedtlaget, så man får 2 "buler" men det er kun i kort tid, for nær baby vokser lidt mere strækker maveskindet sig og bulen bliver ensformig

Anmeld

10. maj 2010

Natascha

Til Britt: Det går rigtig godt med maven ellers...

Til Line: Jeg håber du har ret i at det er pga min overvægt at jeg ser sådan ud... Men håber snart jeg ser rigtig gravid ud... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.