Hvordan deler I bundene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.052 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. maj 2010

Tynen

Har lige bagt en chokoladekage, som jeg påtænker mig at lade stå og "sætte sig" til i morgen.
Jeg vil gerne have den delt i 3 bunde, men hvordan gør man det nemmest uden sådan en "kagedeler" (Hedder det overhovedet det?    )

Håber jeg har forklaret mig forståeligt

/Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Lise

Sytråd..

Anmeld

10. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tynen skriver:

Har lige bagt en chokoladekage, som jeg påtænker mig at lade stå og "sætte sig" til i morgen.
Jeg vil gerne have den delt i 3 bunde, men hvordan gør man det nemmest uden sådan en "kagedeler" (Hedder det overhovedet det?   )

/Trine

jeg skærer med en helt almindelig køkkenkniv afhængigt af hvilken kage det er vælger jeg enten en brødkniv eller en stod kødkniv

Ellers kan man lægge sytråd hele vejen rundt om kagen og trække den igennem så den skærer - det er en nem måde at få det lige

Anmeld

10. maj 2010

Bondepigen

Sådan her:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. maj 2010

Tynen

Nice!

Tak for svar

Anmeld

10. maj 2010

Dot D

Tynen skriver:

Jeg vil gerne have den delt i 3 bunde, men hvordan gør man det nemmest uden sådan en "kagedeler" (Hedder det overhovedet det?   )

/Trine

Ja brug sytråd. Jeg har købt en stor kagedeler, og mener ikke selv jeg er helt åndssvag, men det er det værste køb jeg har gjort indenfor kageverdenen. Kan overhovedet ikke få den til at makke ret, så jeg bruger sytråd, nemt nemt.

Anmeld

10. maj 2010

Tynen

Dot D skriver:

Ja brug sytråd. Jeg har købt en stor kagedeler, og mener ikke selv jeg er helt åndssvag, men det er det værste køb jeg har gjort indenfor kageverdenen. Kan overhovedet ikke få den til at makke ret, så jeg bruger sytråd, nemt nemt.

Fedt at høre at jeg ikke skal til at genbestille fra diverse kageshops for at få fingre i "det rigtige"!
(Selvom det er lidt nitte at du ikke kan bruge din kagedeler     )

Anmeld

10. maj 2010

Lullaby

Ja jeg kan altså ikke få det der dumme sytråd til at virke. Det knækker

Anmeld

10. maj 2010

Tynen

MorpåSjælland skriver:

Nej, nej! Det må du ikke sige nu - Er lige på nippet til at rejse mig for at afprøve det.
Har haft en særdeles dårlig dag, så det kunne lige passe at jeg kom til at smadre både tråd og kage

Anmeld

10. maj 2010

L-Mortil3

MorpåSjælland skriver:

Fiskesnøre er din ven (Eller bamsetråd)

DET holder, og skærer ligeså flot som sytråden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.