hejsa..
hmm jeg har selv skrevet et indlæg om min egen mand som var mig utro, mens vi har vores datter på 3 måneder... der står omkring hele vores forhold igennem 3 år...
jeg er 19 og han 22 år. da jeg fik min datter, kom jeg på familiecenter, og dengang var jeg gået fra ham pga vold. men jeg kom hurtig til at fortryde og savne ham, og tænkte det samme som dig, det der med at man er højgravid og man nærmer sig det nye liv... så jeg valgte at ta ham tilbage, og vi havde det også meget godt de første 2 måneder, men den sidste måned her, har jeg ikke haft overskud til ham, da det jo er hårdt at være nybagt og ung mor, især når faren sover det meste af dagen!
da jeg jo ikke havde det store overskud til min mand, fandt han sig en anden pige som også var på familiecentret med sin lille 2 måneder dreng. det var hemmeligt forhold de havde, indtil jeg fik af vide af andre fra stedet at de havde været sammen osv...
jeg brød sammen, og valgte at skilles med ham... men nu snakker vi lidt sammen igen, og jeg VED det er dumt af mig, men jeg ønsker ligeså meget den lille kernefamilie 
.. men hvis jeg kunne spole tiden tilbage, havde jeg ikke sendt bud efter ham inden jeg havde født, for så ville jeg have undgået at skulle lægge ham til side som jeg har gjort.. for i starten har man ikke så meget tid til hinanden som før.. sådan ser jeg ihvertfald på det...
- jeg sys også at du skulle vente til du har født og set hvordan tingene ser ud til den tid, og ikke ta ham tilbage endnu...
held og lykke, og tillykke med din mave
Anmeld