Jeg er lykkelig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. juni 2008

Tullebobs

Hej alle I søde piger/kvinder

Så så man lige mig aflevere speciale! Jeg er et LYKKELIGT menneske!

Har afleveret mit speciale om fosterdiagnostik - og er relativt godt tilfreds med resultatet ;)

Jeg troede seriøst i perioder, at jeg ALDRIG ville nå hertil. Der har været mange hårde perioder ind imellem, ikke mindst da min mormor blev syg og døde. Men jeg kom igennem på fornuftig vis, og jeg ved, at mormor sidder i himlen og hepper på mig (L)

Jeg skal til eksamen i uge 26, og så er jeg sgu endelig sociolog, hurraaaa...

Glad i låget-hilsner fra Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

smokie

Hej Rart at du er færdig og kan nyde det lidt nu også at du snart er færig uddannet hvad laver sådan en som dig så og hvor længe har du studeret.. Trist med din mormor :'( men lyder som om du klarer den :) (H) Smokie

Anmeld

11. juni 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tillykke med det :D Det er en dejlig følelse, når man har fuldført noget, man har arbejdet på i lang tid. Håber, du med god samvittighed tager dig tid til at slappe godt og grundigt af. Det har du fortjent. Du har så bare ikke lige fortjent, at sommeren slutter, når du endelig kan nyde den. Øh hov, der er vist noget med, at man også skal læse lidt op til sit forsvar, men hvad pokker ;)

Jeg er ked af at høre, at du har mistet din mormor. Jeg er sikker på, at hun ville have været stolt af dig (L)

:) Karoline

Anmeld

11. juni 2008

Mathilde

Hej Trine

Tillykke med det afleverede speciale:) Det må være en stor lettelse endelig at være færdig og have afleveret opgaven... Så kan du forhåbentlig slappe lidt af:)
Dejligt at du er relativt godt tilfreds med det du har lavet..

Jeg er ked af at høre at du har mistet dim mormor. Det er altid svært at miste en man holder af. Jeg er også sikker på at hun ser ned på dig og er rigtig stolt.

(H)

Anmeld

11. juni 2008

Tullebobs

Tak piger:)

Jeg har nydt dagen - med lidt shopping og en god kop latte! Henter Bubbi lige om lidt, og så skal vi på biblioteket en tur...

(H) fra Trine, som lige pt. er i fornægtelse over, at der rent faktisk kommer en eksamination om 10-16 dage...;)

Anmeld

11. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hvor er det godt at høre :D Der er ikke noget bedre end at blive færdig med en opgave. Og så er det ligemeget hvor stor den er :P Tillykke med det herfra :))

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.