Åh nej!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. maj 2010

Barbamama

Carlas skønne dagplejemor har fri i disse dage og i fredags var Carla så ovre hos en rigtig sød gæstedagpleje som hun også skulle være hos i denne uge, men men men....er lige blevet ringet op at hun har meldt sig syg!!!! SÅ nu skal Carla over til en ny igen!!!! Håber fanme det er en sød en af slagsen. Åh hvor jeg bare hader at aflevere hende et sted hvor man ikke kender den voksne.... HEldigvis har jeg lidt god tid i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

TbCp

michella80 skriver:

Carlas skønne dagplejemor har fri i disse dage og i fredags var Carla så ovre hos en rigtig sød gæstedagpleje som hun også skulle være hos i denne uge, men men men....er lige blevet ringet op at hun har meldt sig syg!!!! SÅ nu skal Carla over til en ny igen!!!! Håber fanme det er en sød en af slagsen. Åh hvor jeg bare hader at aflevere hende et sted hvor man ikke kender den voksne.... HEldigvis har jeg lidt god tid i dag

Åhh jeg kender det godt Det er desværre en af de dumme ting ved dagpleje.
Er det ikke en hun kender fra dagplejegruppen? Sådan er det ihvertfald her, så selvom jeg ikke rigtig kender dagplejeren er det en som Liva ved hvem er, det hjælper en del på det.

Anmeld

10. maj 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Åhh jeg kender det godt Det er desværre en af de dumme ting ved dagpleje.
Er det ikke en hun kender fra dagplejegruppen? Sådan er det ihvertfald her, så selvom jeg ikke rigtig kender dagplejeren er det en som Liva ved hvem er, det hjælper en del på det.

Det ved jeg ikke helt om det er, men jeg tror det ikke for i den gruppe Carla er i er der vidst kun to der tager gæstebørn for de andre er kommet i den alder hvor de kan sige nej tak til det. Så Carla kommer uden for gruppen når hun skal passes. Hun har ikke en fast gæstedagpleje.

Anmeld

10. maj 2010

TbCp

michella80 skriver:

Det ved jeg ikke helt om det er, men jeg tror det ikke for i den gruppe Carla er i er der vidst kun to der tager gæstebørn for de andre er kommet i den alder hvor de kan sige nej tak til det. Så Carla kommer uden for gruppen når hun skal passes. Hun har ikke en fast gæstedagpleje.

Øv hvor surt
Håber det går alligevel!

Hvordan er hun overfor fremmede normalt?

selvom det er svært tror jeg bare det gælder om at mor skal vise at det er helt ok.

Anmeld

10. maj 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Øv hvor surt
Håber det går alligevel!

Hvordan er hun overfor fremmede normalt?

selvom det er svært tror jeg bare det gælder om at mor skal vise at det er helt ok.

HUn tager det faktisk pænt. Nu er det også bare fordi jeg har haft en dårlig oplevelse med en dagplejemor som jeg absolut ikke kunne lide og har sagt til min egen dagplejemor at der vil vi ikke over igen. Så jeg er blevet bange for at møde en mere jeg ikke bryder mig om og især nu hvor hun skal være der i 3 dage

Anmeld

10. maj 2010

TbCp

michella80 skriver:

HUn tager det faktisk pænt. Nu er det også bare fordi jeg har haft en dårlig oplevelse med en dagplejemor som jeg absolut ikke kunne lide og har sagt til min egen dagplejemor at der vil vi ikke over igen. Så jeg er blevet bange for at møde en mere jeg ikke bryder mig om og især nu hvor hun skal være der i 3 dage

Det har vi også prøvet, det er slet ikke rart

Hun skulle have været der 3 dage i en uge, men var der kun en dag, jeg kunne ikke bære at hun skulle derover igen, så jeg blev hjemme fra skole.
Så viste det sig så at hun også skulle derover ugen efter, det havde jeg ikke lige fatter
Heldigvis gik det rigtig godt ugen efter og der blev udryddet nogle misforstålser.

Anmeld

10. maj 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Det har vi også prøvet, det er slet ikke rart

Hun skulle have været der 3 dage i en uge, men var der kun en dag, jeg kunne ikke bære at hun skulle derover igen, så jeg blev hjemme fra skole.
Så viste det sig så at hun også skulle derover ugen efter, det havde jeg ikke lige fatter
Heldigvis gik det rigtig godt ugen efter og der blev udryddet nogle misforstålser.

Ja okay... Ja vi har da heldigvis nogle fridage torsdag-mandag, så det er jo dejligt. Det betyder bare meget at man kan aflevere sit barn og være tryg ved det.

Anmeld

10. maj 2010

TbCp

michella80 skriver:

Ja okay... Ja vi har da heldigvis nogle fridage torsdag-mandag, så det er jo dejligt. Det betyder bare meget at man kan aflevere sit barn og være tryg ved det.

Ja det gør! Det er jo ens et og alt man aflevere!

Anmeld

10. maj 2010

Vinker

Øv hvor træls - Håber det er en rigtig sød dp'er hun kommer til (igen)

Netop derfor var jeg imod at Niklas Emil skulle i dagpleje fremfor vuggestue (men hovedgrunden var åbningstiderne..)

Anmeld

10. maj 2010

JustAnotherName

Det er én af de værste ulemper ved DP. Når der er sygdom og mere sygdom. Så bliver ens børn lidt som små hoppebolde, der må tilpasse sig alt det nye. Det er lidt træls. Men forhåbentlig er det en sød én I har fået tildelt, og Carla er jo en sej tøs, så hun tager det garanteret i stiv arm.

Jeg håber det bliver godt ihvertfald!  Knus herfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.