I dag ville jeg have været udlært...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2008

Honningblomst

smokie skriver:

Ok hvornår er du så færdig på den udd og er den ikke hård pædagogen

knus

NEJ!!! jeg er meget meget skuffet over niveauet...det er virkelig ringe. Men det gør jo så bare at det er nemt at komme igennem og det er jo en fordel når man er alenemor.
Jeg er færdig om 2½ år og så er der lige to år som det mindste. Så jeg har mange år endu...dejligt, elsker studere.
Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

smokie

Ok læser du hjemme fra eller er du på skole jeg har nemli hørt at der er kommet en ny udd på pc og jeg kunne nemli godt tænke mig at gå igang efter min barsel men er i tvil om jeg kan klare den :S......

Bor du alene med var det 3 børn du havde?

Hvor bor du henne?

Knuz Smokie

Anmeld

11. juni 2008

Honningblomst

smokie skriver:

Ok læser du hjemme fra eller er du på skole jeg har nemli hørt at der er kommet en ny udd på pc og jeg kunne nemli godt tænke mig at gå igang efter min barsel men er i tvil om jeg kan klare den :S......

Bor du alene med var det 3 børn du havde?

Hvor bor du henne?

Knuz Smokie

ja, jeg er alene med mine tre børn.
Nej, jeg læser på semi og det vil jeg nu råde dig til....det sociale gør en stor forskel og giver så meget når man vender ens holdninger og synspunkter i grupper.
Nu er det jo svært at råde, da det jo er forskelligt hvilke kompetancer man har...men for mig er det ret let. Og så vil jeg vove den påstand at ALLE kan gennemføre uddannelsen...desværre.:S
Knus Eva..

Anmeld

11. juni 2008

smokie

Ok havde nemli overvejet at starte på den pc udd her hjemme da jeg jo så vil have 4 børn når jeg skal igang men ved ikke rigtig hvad jeg skal synes det er meget svært men der er jo også lang tid endnu der kan jo nå at ske meget
(H) Smokie

P:S tak for dit råd

Anmeld

11. juni 2008

Honningblomst

smokie skriver:

Ok havde nemli overvejet at starte på den pc udd her hjemme da jeg jo så vil have 4 børn når jeg skal igang men ved ikke rigtig hvad jeg skal synes det er meget svært men der er jo også lang tid endnu der kan jo nå at ske meget
(H) Smokie

P:S tak for dit råd

Ja, men synes da du skal prøve hvis du brænder for det...der mangler mange pædagoger...og helst nogle gode...Nu bliver jeg jo ikke en af dem..;)
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.