Er dette skoldkopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.329 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. maj 2010

Mormilla

Han har stor chance for at ha fået skoldkopper. Han`s dagpleje mor mener at han har det. Har bliver ved med at få flere. Men det startede i fredags og synes bare jeg har hørt at de blære er store. Han har måske nogen små.

Men prøv at se disse billeder. Han har ikke så mange...

Håber i kan hjælpe mig med at se om det er skoldkopper

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

Ida.

Det kunne godt være skoldkopper - det er MEGET forskelligt hvor mange, man får...men kopperne kommer inden for de første to døgn, derefter kommer der ikke flere nye - nogle børn får feber, andre gør ikke, nogle børn er meget generet af kløe og andre er ikke...fælles er dog, at skoldkopperne kommer til at væske, de bliver til sår og der dannes skorpe på - først når der er skorpe på alle skoldkopperne smitter barnet ikke længere...så du må holde øje med om de begynder at væske...har han feber?

Anmeld

9. maj 2010

N&J

Det ligner godt nok.. kig i hovedbunden, der syntes jeg ofte der er mange, men altså hvis der flere i morgen, så er der jo ikke noget at gøre, ellers så ville jeg altså se tiden lidt an.. 

Anmeld

9. maj 2010

N&J

idamaria83 skriver:

Det kunne godt være skoldkopper - det er MEGET forskelligt hvor mange, man får...men kopperne kommer inden for de første to døgn, derefter kommer der ikke flere nye - nogle børn får feber, andre gør ikke, nogle børn er meget generet af kløe og andre er ikke...fælles er dog, at skoldkopperne kommer til at væske, de bliver til sår og der dannes skorpe på - først når der er skorpe på alle skoldkopperne smitter barnet ikke længere...så du må holde øje med om de begynder at væske...har han feber?

Det er altså ikke helt rigtig, min datter og hendes fætter fik flere skoldkopper løbende over 4 dages tid.. 

Anmeld

9. maj 2010

B&J

Mormilla skriver:

Han har stor chance for at ha fået skoldkopper. Han`s dagpleje mor mener at han har det. Har bliver ved med at få flere. Men det startede i fredags og synes bare jeg har hørt at de blære er store. Han har måske nogen små.

Men prøv at se disse billeder. Han har ikke så mange...

Håber i kan hjælpe mig med at se om det er skoldkopper

jeg syntes det ligner skoldkopper.. for da jeg var barn havde jeg det kun på ryggen og højest 10 sjovt nok... og de var heller ikke særlige store men ellers kontakt lægen og hør så er man sikker

Anmeld

9. maj 2010

Mormilla

idamaria83 skriver:

Plejer der ikke at komme store blære på?

Han havde lidt feber i fredag`s men det hurtigt over og han har ikke haft det siden...

Anmeld

9. maj 2010

Mormilla

B&J skriver:

jeg syntes det ligner skoldkopper.. for da jeg var barn havde jeg det kun på ryggen og højest 10 sjovt nok... og de var heller ikke særlige store men ellers kontakt lægen og hør så er man sikker

Okay ja det er lige som min søn Hihihi

Anmeld

9. maj 2010

Svei

Det ligner starten som det så ud hos mine drenge og over de næste par dage fik de MANGE...

Anmeld

9. maj 2010

Mormilla

Yrsa skriver:

Det ligner starten som det så ud hos mine drenge og over de næste par dage fik de MANGE...

Okay det er da vildt! Er spændt på at se hvordan han ser ud i morgen...

Anmeld

9. maj 2010

Ida.

N&J skriver:

Det er altså ikke helt rigtig, min datter og hendes fætter fik flere skoldkopper løbende over 4 dages tid.. 

Okay - det med de to døgn var den melding vi fik af vores læge  hva' fa'en - de siger så meget de læger...men det passede nu på Annika...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.