der bliver gået, og gået, og gået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. maj 2010

Milka

sidste weekend, da vi var hos skouboe i ølstykke, talte jeg (stolt!) at luca gik hele 15 skridt i pernille og runes køkken.

nu er jeg holdt op med at tælle, for nu går hun allevegne! gal det går stærkt når de først kommer i gang

lilja, som nu elegant rejser sig op ad alt, prøver også at rykke fødderne og tage små skridt

og så, i dag, samler luca en bog op og siger 'BOG'!! så hele dagen har hun sagt pludderpladder BOG pludderpludder BOG. ligesom i går, hvor hun sagde MOR, var det også bajkabajkabajka MOR bujkabujkabujka MOR. jeg ved ikke om der ligger nogen mening bag, det er mere som om hun bare efterligner lyden af ordet. men jeg er megastolt alligevel!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

Skouboe

Bare vent - det åbner en helt ny dimension for dem, når de kan gå, og vi så jo i weekenden hvor dygtig Luca er

Inden længe så har du dem begge to rendende over det hele.

Anmeld

9. maj 2010

JustAnotherName

Æijhh, hvor er de bare dygtige !!!   

Sødt med det der snak.

Celina suger også bare til sig, og kommer med nye ord for tiden.
Hun siger : Mor, far, nej, av, op, hov, tak og hej .....rigtig meget " HEJ

Det er skønt at se sine små elskede guldklumper vokse sig større og lære nyt hele tiden. Det rykker bare hurtigt i perioder....!!

Anmeld

9. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

sidste weekend, da vi var hos skouboe i ølstykke, talte jeg (stolt!) at luca gik hele 15 skridt i pernille og runes køkken.

nu er jeg holdt op med at tælle, for nu går hun allevegne! gal det går stærkt når de først kommer i gang

lilja, som nu elegant rejser sig op ad alt, prøver også at rykke fødderne og tage små skridt

og så, i dag, samler luca en bog op og siger 'BOG'!! så hele dagen har hun sagt pludderpladder BOG pludderpludder BOG. ligesom i går, hvor hun sagde MOR, var det også bajkabajkabajka MOR bujkabujkabujka MOR. jeg ved ikke om der ligger nogen mening bag, det er mere som om hun bare efterligner lyden af ordet. men jeg er megastolt alligevel!!

tro mig Camilla, fra nu af går det stærkt!!!!  inden længe piller Luca ved alle de ting der ellers var uden for rækkevidde..... og der kommer ord i stride strømme;0)

Anmeld

9. maj 2010

anna-jonas

Jamen, altså...........de Bøtter, de bøtter..........

Anmeld

10. maj 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh,hvor er da altså bare fantastiskJeg tror jeg kan tale for alle når jeg siger : Billeder,videoklip...vi vil seeeeeeee,please

Anmeld

10. maj 2010

Barbamama

Pernilleh skriver:

Åh,hvor er da altså bare fantastiskJeg tror jeg kan tale for alle når jeg siger : Billeder,videoklip...vi vil seeeeeeee,please

Ja GOD ide!!!

Anmeld

10. maj 2010

Vinker

10. maj 2010

Karo

Hvor er hun bare dygtig

Anmeld

10. maj 2010

Bondepigen

Wayw hvor flot... En helt ny verden åbner sig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.