s.tina skriver:
Åhh for pokker da også..
Hvor gamle er hendes børn??
Ej jeg får det helt skidt i maven.. Ville så gerne kunne gøre noget godt for sådan nogle som hende, som virkelig har brug for det 
Den store er voksen...lige flyttet hjemmefra, da man jo trækker i hendes tilskud når der bor en der tjener penge...men ham bager hun så til så han får alt det glutenfri.
Den næste er 17 år og har en masse problemer de kæmper med, hendes far har ikke været rar ved hende..
Den sidste er 12 år...multiallergiker så alt skal laves fra bunden og ja, så har hun lige cøliaki oveni og nu også fået konstateret scoliose(mener jeg det hedder) noget med en skæv ryg og korset.
Hun bor 5 km fra byen og cykler op og handler...hendes penge har hun brugt det sidste år til at tage til nordtyskland med tog og får behandlinger der også koster penge til den lille pige, så hun måske kunne komme til at tåle lidt mere...alt skal laves fra bunden...udover gluten, mælk fra ko så er det alle mulige grøntsager, farvestoffer og frugter hun ikke kan tåle...
Det er så vildt det hun har været og er igennem og alligevel siger hun ja til at servere for mine forældre da de holdt fest, men hun ville ikke tage imod penge...hun har hjulpet da jeg holdt barnedåb osv...og hun tilbyder at passe mine drenge, skriver søde beskeder når der er noget hun kommer på omkring jeppes sygdom, støtter omkring mit bøvl med min x, bager lige lidt ekstra jeg kan få med hjem uden gluten til jeppe, ringede og fandt et andet hospital til mig da jeppe skulle undersøges og der var lang ventetid, tilbyder at køre med osv osv osv...hun er fantastisk, men hun får bare intet hjælp af samfundet...og hvor meget kan et menneske holde til...hun er 168cm og vejer under 50 kg...hun er slidt og vil ikke engang med ud og spise feks fordi hun føler sig så grim...
Men hun brokker sig ikke og alle tager gladeligt fra hende...for hun er der og nu hvor de skulle give lidt til den her gave har INGEN ville være med...fanme sørgeligt, men den bil skal hun bare have...sgu...
Undskyld det lange svar..
Anmeld