Hjælp hjælp hjælp!!! pastafarver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. maj 2010

anmaj

Hej alle kagekoner

Jeg vil så gerne købe pastafarver til at lave en fed kage til min søns fødselsdag og måske også overraske min mand med...

Men jeg er jo lidt nærig i forhold til farverne, men sådanne pastafarver.....

http://specialkoebmanden.dk/alt-til-bagning-kager-is-9/pasta-frugtfarver-14/pastafarve-saet-8-stk-3333.html

regner jeg med at købe. men hvor meget bruger man af sådan en bøtte på at overtrække en alm. størrelse lagkage?

håber virkeligt i kan hjælpe.. er meget desperat, for jeg vil gerne nå at lave en kage inden torsdag, og har ikke købt farver endnu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

Findusinde

Hejsa! Umiddelbart ser det ud til at bøtterne er noget mindre fordi du køber en pakke med 8.. Hvis du køber den enkeltvis er de noget større... Grunden til jeg siger det, er fordi at det er dem jeg køber, så det er dem jeg erfaring med, hvor meget der skal bruges...

Altså jeg vil sige at det er rigtig rigtig drøj farven.. Det er ihvertfald min erfaring.. Så vil tro at der er rigeligt i sådan en bøtte til at farve fondant til en kage på lagkagestørrelse..

Det blev da noget forvirret noget..

Håber du forstår meninge?

Anmeld

9. maj 2010

Lullaby

Det kommer an på hvilken farve du skal bruge.  Og str på bøtten.

Jeg har købt de store og den sorte brugte jeg ca 2/3 af og den røde ca ½.

Anmeld

9. maj 2010

lauras*mor*

i de bøtter du viser er der sikkert 30 ml..  det er også dem jeg bruger, og der er altså til rigtig rigtig mange kager.. den sorte og den brune bruger man rimelig meget af men alligevel er der i hvertfald til 10 kager..

jegx gir i butik 39 kr stykket så du sparer på den måde der 9 kr stykket..

held og lykke med bageriet

Anmeld

9. maj 2010

anmaj

lauras*mor* skriver:

i de bøtter du viser er der sikkert 30 ml..  det er også dem jeg bruger, og der er altså til rigtig rigtig mange kager.. den sorte og den brune bruger man rimelig meget af men alligevel er der i hvertfald til 10 kager..

jegx gir i butik 39 kr stykket så du sparer på den måde der 9 kr stykket..

held og lykke med bageriet

Jamen så ved du da hvor du kan købe dem billigere......

og tak for hjælpen

Anmeld

9. maj 2010

anmaj

Tak for hjæølpen piger... det er dejligt man kan spørge om alt muligt mærkeligt herinde, og faktisk få respons..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.