Frederic gør atter Fredericia midtby usikker....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

... Han valgte at patruljere på hans motorcykel ned gennem gågaden, men hopped også af den og lige skulle tjekke nogle ting...

Far med klapvognen og mig med det lange ben foran til at indfange den lømske politi betjent....

1-4; skal jo lige tjekke om det hele er i orden, selv trappen og sørme om jeg ikke fandt noget mor lige skulle se..

5; morgenhygge i nattøj (sov til kl 8)

6 og 7; efter morgenmad skulle jeg lige i bad og det elsker jeg vildt, for selv om farmand sidder med gummistøvler osv - bliver han våd alligevel..

8 og 9; mig i mine nye bukser fra Daub - deluxe....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

LinLin

Mor til Frederic skriver:

... Han valgte at patruljere på hans motorcykel ned gennem gågaden, men hopped også af den og lige skulle tjekke nogle ting...

Far med klapvognen og mig med det lange ben foran til at indfange den lømske politi betjent....

1-4; skal jo lige tjekke om det hele er i orden, selv trappen og sørme om jeg ikke fandt noget mor lige skulle se..

5; morgenhygge i nattøj (sov til kl 8)

6 og 7; efter morgenmad skulle jeg lige i bad og det elsker jeg vildt, for selv om farmand sidder med gummistøvler osv - bliver han våd alligevel..

8 og 9; mig i mine nye bukser fra Daub - deluxe....

Hyggelige billeder

Er lige nødt til at spørge: hedder han "FrederiC" fordi I er fra FrederiCia????

Anmeld

9. maj 2010

Mor til David skriver:

Hyggelige billeder

Er lige nødt til at spørge: hedder han "FrederiC" fordi I er fra FrederiCia????

Nej.

Vi havde nogle navne inden han blev født og da han så kom ud ligned han en Frederic... C - fordi der ikke er mange der hedder det...

Anmeld

9. maj 2010

Mettemus

Aj hvor ser han glad og fræk ud - en rigtig charmetrold! Min kærestes kommentar: "han blir en rigtig scoretrold"

Anmeld

9. maj 2010

Skouboe

Hvor ER han bare skøn 

Det ser ud til at vi ramte rigtigt både med længden og taljen De ser ud til at sidde rigtigt godt, og samtidigt er der plads til at vokse i...

Anmeld

9. maj 2010

Henri84

Dejlige billeder som altid

Anmeld

9. maj 2010

Mettemus skriver:

Aj hvor ser han glad og fræk ud - en rigtig charmetrold! Min kærestes kommentar: "han blir en rigtig scoretrold"

Ja han holder sig ikke tilbage - kun lige når han bliver ramt af generthed...

Men når vi handler ind og han ser en pige; peger han og siger; se - se - en pige....

De lidt ældre kalder han for dame og de helt ældre kalder han for mormor med et kæmpe smil.. Så de smiler alle blot tilbage og mor har røde ører....

Anmeld

9. maj 2010

Skouboe skriver:

Hvor ER han bare skøn 

Det ser ud til at vi ramte rigtigt både med længden og taljen De ser ud til at sidde rigtigt godt, og samtidigt er der plads til at vokse i...

Ja han er så... Hvis du hellere vil have nogle andre billeder - siger du bare til, så sender jeg dem...

Ja de sidder bare så lækkert på ham. Elastik'en er ikke udviget endnu, så der er plads...

Anmeld

9. maj 2010

Mettemus

Mor til Frederic skriver:

Ja han holder sig ikke tilbage - kun lige når han bliver ramt af generthed...

Men når vi handler ind og han ser en pige; peger han og siger; se - se - en pige....

De lidt ældre kalder han for dame og de helt ældre kalder han for mormor med et kæmpe smil.. Så de smiler alle blot tilbage og mor har røde ører....

Nårh hvor sødt! Interessen for piger melder sig godt nok hurtigt!

Anmeld

9. maj 2010

Henri84 skriver:

Dejlige billeder som altid

tak...

Går det godt, nu hvor I er hjemme?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.