Er den nu gal igen ? /:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. maj 2010

MarieMus

Jeg er gravid 6+5 og har siden imorges haft en irriterende tyngdefornemmelse i og omkring livmoderen, jeg ved det er normalt med tyngdefornemmelse i maven under graviditet,  men når jeg søger på overstående på nettet skriver de over det hele om at det kan værre et tegn på spontan abort hvis det er nederst ved livmoderen , jeg bliver jo bekymret så ville hører om der var andre derude der evt havde prøvet noget lign. 

Håber på svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

LinLin

Har lært at man skal lade være med at google for meget under graviditet

Da jeg aborterede, blødte jeg først og fik senere forholdsvis stærke mens-agtige smerter... Ikke noget med "tyngde"...

Anmeld

9. maj 2010

MarieMus

når okay, jeg har også aborteret en gang før, men det var næsten før jeg overhovedet vidste jeg var gravid : / oplevede heller ingen tyngdefornemmelse, men kan jo  næsten ikke lade være med at bekymre sig (: Tak for svar, rigtig dejligt !

Anmeld

9. maj 2010

LinLin

MarieMus skriver:

når okay, jeg har også aborteret en gang før, men det var næsten før jeg overhovedet vidste jeg var gravid : / oplevede heller ingen tyngdefornemmelse, men kan jo  næsten ikke lade være med at bekymre sig (: Tak for svar, rigtig dejligt !

Jeg var også død-nervøs indtil jeg havde været til NF og havde set den levede! (begyndte at bløde 11+0 sidst...)

Anmeld

9. maj 2010

K&S

Jeg har altså også måtte sige til mig selv, at google + diverse andre sider, hvor du kan læse om alle de "dårlige" ting, skal man holde sig helt fra i starten af graviditeten - for så kan man ikke lave andet end at bekymre sig....!

Håber du får det bedre...! Kram Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.