Mad til den nybagte far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. maj 2010

Jeamou

Hvad gjorde I? Jeg skal føde på Holbæk Sygehus og der får fædrene ikke maden serveret og man må heller ikke have noget rugbrød liggende i køleskabet, så hvordan taklede I at jeres mand fik noget mad?

Der er selvfølgelig altid kiosken og grill-barer, men det løber jo hurtigt op...

Knus Jeamou, som så småt er ved at pakke tasken, 35+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

Topp

har været der uden at føde dog... der er glimrende billige "foderautomater" det er go mad og meget billigt

Anmeld

9. maj 2010

TbCp

Vi nåede ikke at få mad med til min mand, fødte på OUH, men jordmoderen var så sød at smøre et par stykker ristet toast til ham

Anmeld

9. maj 2010

Mira0911

Min kæreste fik tilbudt noget mad.. Eller også købte han mad i automaterne...

Anmeld

9. maj 2010

Siber

jeg har født på Hvidovre og Næstved, og jeg kan ikke huske hvor det var eller om det var begge steder. Men min mand kunne bestille sygehusmad, eller bare spise med, også fik vi et girokort da vi forlod hospitalet. Ved ikke om den ordning kun var for os med kejsersnit eller hvad!

Men vi havde også pakket lidt kiks, drikke, chokolade osv i tasken, jeg tror faktsik også han havde en madpakke med!

Knus Siber

Anmeld

9. maj 2010

LinLin

Tænker du til under/efter fødslen eller på "opholdet" bagefter?

På Skejby fik jeg/vi serveret to sandwiches efter fødslen (fødte kl 17 - tror ikke de serverer det til en morgenfødsel )

På patienthotellet spiste han bare til "gæstepris" - vi betalte da vi tog hjem...

Anmeld

9. maj 2010

Jeamou

Mor til David skriver:

Tænker du til under/efter fødslen eller på "opholdet" bagefter?

På Skejby fik jeg/vi serveret to sandwiches efter fødslen (fødte kl 17 - tror ikke de serverer det til en morgenfødsel )

På patienthotellet spiste han bare til "gæstepris" - vi betalte da vi tog hjem...

Jeg tænker på dagene efter fødslen og indtil vi skal hjem (vel omkring 3-4 dage)

Anmeld

9. maj 2010

LinLin

Jeamou skriver:

Jeg tænker på dagene efter fødslen og indtil vi skal hjem (vel omkring 3-4 dage)

Så lyder det til at det er ligesom på Skejby... Davids far spiste som sagt på patienthotellet til samme pris som de øvrige "gæster".

Har de ikke sådan et på Holbæk sygehus?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.