Ja jeg skriver indlægget som anonym, da jeg ikke ønsker hele verden skal vide det endnu, og man ved jo aldrig hvem der kigger med 
Vi har kun været igang i 9 mdr, det har føltes som alng tid, men synes alligevel det er meget tidligt, i forhold til hvad man hører, når man starter i IUI behandling eller andet behandling.
Jeg blev henvist til gynækolog, da jeg ahr en fast cyklus på 6 uger, efter jeg har været på p-piller, og derfor ville lægen sende mig derover så de måske kunne give en forklaring, på hvorfor den er så lang.
Jeg har så været til første besøg, og blev undersøgt. Der var fin passage i æggelederne, så det er jo bare skønt, det hele gik lidt stærkt. Fik at vide at chancerne for graviditet er ca 15 % men pga min overvægt, som jeg har kæmpet rigtig meget med, er det - 25% så går ud fra jeg er nede på de omkring 11% i chance. Havde det godt nok dårligt over den besked.
Det der så undrede var jeg fik at vide, vi skulle starte i behandling allerede efter næste menstruation, bliver dog først om 2 mdr, da de ikke havde nogen ledig tid, før der, men synes da det er hurtigt de vil sætte os igang med det, vi har jo ikke fået nogen forklaring på min cyklus, og ahvde ikke forventet, vi skulle igang med behandling.
jeg har fået sedler med hjem til blodprøver, jeg skal have taget ved lægen, manden skal henvises, og næste gang have sæd med, som skal testes. Så lød planen på jeg skulle starte med behandling på 3 menstruationsdag.
jeg er dog forvirret, og synes dælme det er gået stærkt, og synes jeg mangler en hel masse, i forhold til, hvad er det liiige jeg går ind til. om ejg vil have børn, åh ja, så det er ikke det, men synes det er et stort skridt, ligefrem at skulle begynde i medicin, hormoner osv. Det gode er dog, de ikke mener jeg ahr pco, men de tester alligevel for at være 100% sikre.
Jeg synes dog det hele er gået en tand for stærkt, og synes det hele er lidt voldsomt, specielt da jeg jo kæmper med kiloerne, og knokler og knokler, og alligvel, trods dyrt betalt hjælpe-kursus osv, står vægten stort set stille, det har lagt enormt pres på, efter jeg fik den besked, og selvom jeg godt ved det måske er pjat, føler jeg alligevel, alt håb for baby, vægttab og det hele, braste lige der. måske det hele bare blev for meget, med de andre nyheder oveni, for havde jo slet ikke forventet alt det her, slet ikke allerede nu.
Blev vist lidt langt, men kan det virkelig passe, man bliver sat i behandling så hurtigt, frem for at prøve at løse mysteriet om den lange cyklus???
ja er meget forvirret, og synes det hele virker meget uopnåeligt, og uoverskueligt lige nu