Tænker på at tude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
for jeg har en opgave som skal aflevers i morgen inden kl 12 :( Og jeg er ikke færdig endnu :'( Mangler 2 sider, men det har jeg gjort i 3 dage nu. Har ikke den ringeste anelse om hvad jeg skal skrive. Har omdefineret min problemformulering, men det driller stadigvæk >( Er bare så træt lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

MorCamilla

Øv altså hvor er det træls for dig.. Mit råd ville være, få lidt søvn, så kan du nå det i morgen formiddag... Alle tænker mere klart når man ikke er træt...
Jeg håber at du når at få det færdig så du kan få afleveret og føle dig lettet over at det nu er overstået... Alt held og lykke her fra...

Anmeld

11. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Og lige nu er jeg glad for at jeg er en panisk gemmer. Jeg trykker gem efter hvert 10 ord, og det er en god ting. Min computer bestemte sig lige for at genstarte >( Men jeg er næsten færdig. Mangler bare at skrive 150 ord, så er den i hus 8D

Anmeld

11. juni 2008

Rasmine

Bløw do færdii så??
:)

Anmeld

11. juni 2008

Stumpen

Tidsmæssigt ser det ud til at du har haft en hård og lang nat.. Blev du færdig og tilfreds med resultatet??
(H) Anja..

Anmeld

11. juni 2008

Tullebobs

Phew Jeanne:'( Jeg håber, at det er gået godt, og at du trods alt er tilfreds! Jeg synes da godt nok også, at det er et hårdt eksamensprogram, som er igennem lige nu. Pøj pøj og masser af positiv energi... (H) fra Trine

Anmeld

11. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hej alle sammen, jeg blev færdig kl 5 i morges og jeg er ok tilfreds med resultatet. Jeg sidder på uni og mangler bare at komme de tre eksemplar i mapper. Men om 20 min ca har jeg sommerferie 8D Og jeg regner med at den bliver indledt med en lille lur. Jeg har kun sover 45 min siden i går kl 06

(H)

Anmeld

11. juni 2008

Mathilde

Godt at høre, at du blev færdig til tiden:) Det lyder fornuftigt at indlede din sommerferie med en lille lur. Det er i hvert fald velfortjent:)

(H)Mathilde

Anmeld

11. juni 2008

Stumpen

Tillykke med afleveringen og snyd du har sommerferie, gid det var mig ;)
Det er vist en tiltrængt og velfortjent lur du nok tager dig i skrivende stund..
(H) Anja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.