kan ikke holde mine bryster ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.255 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. maj 2010

cdinesen

Hej tøser

Jeg ved at man kan få spændinger i brystet og ømme brystvorter i de første uger af sin gravditet, men hvor ondt kan det gøre?

Jeg har de sidste 4 dage nu haft ondt i mine bryster, inde i brystet, og det gør mere ondt dag for dag, i går kunne jeg hverken have bh på, sidde op, ligge ned, gå eller stå, have tøj på uden det gjorde rigtig rigtig ondt. Hvis jeg ligger mig rigtig på maven i sengen kan jeg godt sove uden smerter. Jeg aner ikke om jeg er gravid, håber det da, men tror det dog ikke. Jeg har PCO så ved ikke hvor i min cyklus jeg er.

Hvor ondt i brysterne har I oplevet at have i starten af en gravidtet???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
cdinesen skriver:

Hej tøser

Jeg ved at man kan få spændinger i brystet og ømme brystvorter i de første uger af sin gravditet, men hvor ondt kan det gøre?

Jeg har de sidste 4 dage nu haft ondt i mine bryster, inde i brystet, og det gør mere ondt dag for dag, i går kunne jeg hverken have bh på, sidde op, ligge ned, gå eller stå, have tøj på uden det gjorde rigtig rigtig ondt. Hvis jeg ligger mig rigtig på maven i sengen kan jeg godt sove uden smerter. Jeg aner ikke om jeg er gravid, håber det da, men tror det dog ikke. Jeg har PCO så ved ikke hvor i min cyklus jeg er.

ikke SÅ ondt

Kunne da godt lyde som en gang brystbetændelse, synes jeg

Måske du lige skulle smitte en tur ind forbi din læge i morgen og spørge om h*n vil udskrive noget antibiotika til dig!?

Lyder død ubehageligt! God bedring

Knus Caroline

Anmeld

9. maj 2010

Mettemus

Det lyder godt nok voldsomt! Rigtig ubehageligt hvis du slet ikke føler du kan holde det ud?

Jeg har ømme bryster nu (er 4+4), men ikke noget der på den måde generer mig. De er ømme hvis jeg mærker på dem og om aftenen når jeg tager min bh af.

fra Mette som ikke ved noget om pco men som synes du skal søge læge hvis det fortsætter! God bedring!

Anmeld

9. maj 2010

Bare mig..

Det lyder sørme ikke behageligt. Jeg havde ikke så ondt da jeg blev gravid.. - Jo havde ondt, men slet slet ikke så meget som du beskriver.. Jeg synes da, at du lige skal få tjekket op på det, for som der skrives længere oppe, så kan det jo være brystbetændelse!

da alligevel lige for, at grunden er en baby! Men tjek da lige op på det!

Anmeld

10. maj 2010

lisbethita

cdinesen skriver:

Hej tøser

MEEEGA ømme bryster ;-) Spændende at følge dig og om det er dét eller.....om det bare er hormoner.

KRAM

Anmeld

10. maj 2010

isimaven

da jeg ventede min første havde jeg så ufatteligt ondt i mine bryster at det nogle gange ikke havde undret mig hvis de blødte når jeg fik tøjet af av av av... det varede dog heldigvis kun en uges tid og blev derefter meget mere udholdeligt 

for at det bare er spændte gravidbryster du render rundt med

isimaven

Anmeld

10. maj 2010

sus34

Mine bryster var også rigtig ømme i starten, især brystvorterne, så de var forbudt område. :-) Men nu alligevel slet ikke så ømt som det du beskriver.

Anmeld

11. maj 2010

cdinesen

DEN VAR DER SKU!!!!!!!!!!!!!

en meget positiv test her til morgen, og en lidt utydelig streg her til aften....

JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan slet ikke tro det, er helt rundt på gulvet, det er vildt uvirkeligt! Fuck at mine bryster slår mig helt ud, for grunden til at de gør det er HELT fantastisk!!

Anmeld

11. maj 2010

Blyb

cdinesen skriver:

en meget positiv test her til morgen, og en lidt utydelig streg her til aften....

Kan slet ikke tro det, er helt rundt på gulvet, det er vildt uvirkeligt! Fuck at mine bryster slår mig helt ud, for grunden til at de gør det er HELT fantastisk!!

Hvor er det dejligt! Stort tillykke...

Det vrimler frem med forårs graviditeter, fantastisk

Anmeld

12. maj 2010

Mimbi

cdinesen skriver:

Stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.