En dejlig start på mors dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. maj 2010

TbCp

Liva vågende som sædvanligt kl. 6 og jeg tænkte "godt det er Carsten der skal stå op med hende idag" jeg sagde dog til ham at han kunne prøve at tage hende med ind til os og se om hun ville sove lidt videre. Han gik ind og spurgte om hun skulle putte hos os, men næ nej, tøsen skulle bare have sin bamse og sov så videre.
Tror så kl. var omkring 7 da hun kom ind til os. Puttede sig hos mig og faldt i søvn igen....

Vi vågnede begge kl. 9

Da vi kom ned i køkkenet havde Carsten været ved bageren og dækket morgenbord!

Simpelthen så lækker en måde at starte dagen på

Det har virkelig givet bonus det her med at lade hende sove så længe hun vil til middag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

sarahb

ej hvor skønt, det giver bare så meget når man får lov at sove, og så når Carsten har været så skøn at sørge for morgenmaden, så kan man ikk be om en mere dejlig morgen.

Dagen tegner godt.

tillykke med mors dagen

Anmeld

9. maj 2010

Vinker

TbCp skriver:

Liva vågende som sædvanligt kl. 6 og jeg tænkte "godt det er Carsten der skal stå op med hende idag" jeg sagde dog til ham at han kunne prøve at tage hende med ind til os og se om hun ville sove lidt videre. Han gik ind og spurgte om hun skulle putte hos os, men næ nej, tøsen skulle bare have sin bamse og sov så videre.
Tror så kl. var omkring 7 da hun kom ind til os. Puttede sig hos mig og faldt i søvn igen....

Vi vågnede begge kl. 9

Da vi kom ned i køkkenet havde Carsten været ved bageren og dækket morgenbord!

Simpelthen så lækker en måde at starte dagen på

Det har virkelig givet bonus det her med at lade hende sove så længe hun vil til middag!

Hvor er det bare SKØNT at høre  Lyder ikke til det kunne være meget mere perfekt på sådan en morsdags morgen

Anmeld

9. maj 2010

msax

Jeg glæder mig helt vildt til Brian og Mille kommer hjem i aften. Jeg sidder alene hjemme og skriver på specialet (og det går egentlig ok)

Men i aften håber jeg Brian har husket det er mors dag...

SMIL fra Mette 27+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.