Mors dag! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. maj 2010

BabyStella!

Hej! Vil lige "prale" lidt... Har nemlig "fået" en pragtfuld mors dags gave Min datter vågnede først kl. 9.00 her til morgen, og har sovet siden kl. 20.00. Øjj, hvor føler jeg mig dejlig udhvilet!

Alle mødre; ha´ en rigtig god dag! Knus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2010

Svei

Hihi...dejligt...her bruger vi det ikke...det er alles dag hver dag...vi forkæler efter lyst og ikke dage...så morsdag er bestemt ikke noget vi bruger..

knus..

Anmeld

9. maj 2010

Findusinde

BabyStella! skriver:

Hej! Vil lige "prale" lidt... Har nemlig "fået" en pragtfuld mors dags gave Min datter vågnede først kl. 9.00 her til morgen, og har sovet siden kl. 20.00. Øjj, hvor føler jeg mig dejlig udhvilet!

Hej søde... Nøøøøj hvor dejligt! Luksus.. Her i huset har jeg været oppe med Laura siden 5.20.. Det er 7 dag i træk hun vågner SÅ tidligt.. Jeg er ved at være lidt små brugt efterhånden..

Men har jo en perfekt og pragtfuld datter, som aldrig er mogensur.. Så det er jo en gave i sig selv.. men i morsdags gave har jeg skisme fået en Wii Fit..   NICE!..

Knus og rigtig dejlig Mors dag til jer!

Anmeld

9. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Pyyyh hvor heldigt at jeg lige så dit indlæg - jeg havde sgu glemt det

Gudsketak og lov at man bor i midtbyen når både han og hun lider af ammehjerne

Anmeld

9. maj 2010

oo

Yrsa skriver:

Hihi...dejligt...her bruger vi det ikke...det er alles dag hver dag...vi forkæler efter lyst og ikke dage...så morsdag er bestemt ikke noget vi bruger..

knus..

jep, sådan er det også herhjemme

Anmeld

9. maj 2010

Simplyred

Elsker min lille familie ♥ Blev vækket til flot morgenmadsbord med smoothie, friskpresset gulerodssaft, nybagte boller, jordbær, blandet frugt og æg ) En kurv med massageolje og duftlys... Og den flotteste buket, som pigerne havde været ude og plukke)
Bagefter stod den på ansigtsmassage/pleje, og pedicure.....-hvor heldig har man egentlig lov at være??

Anmeld

9. maj 2010

Diana...

Ihh hvor dejligt. 

Anmeld

9. maj 2010

TbCp

BabyStella! skriver:

Hvor lækkert!!!!

Liva sov også til kl. 9! Det er helt vildt, husker ikke hvornår det sidst er sket... og vi har kæmpet så meget med hende søvn så jeg øler mig virkelig frisk og udhvilet!

Anmeld

9. maj 2010

Sisley

Her fejrer vi også mors dag... Jeg har termin og ville meget gerne levere idag

Anmeld

9. maj 2010

Corn

Jeg har været alene hjemme siden igår morges, da far og drengene har været på telttur med bhv.. Og det har været en gave i sig selv.

Men nu er den store på fem kommet hjem og mens han sidder ved bordet og fortæller om turen, så udbryder han sørme, og idag er det mors dag....

Det er altså mit højdepunkt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.